Gjest Gjest_aleksandra_* Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Er det noen som har erfaring med la Roche-Posay hudpleieprodukter? Er de like effektive som de er milde?
Gjest Raptuza Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Fekk ein prøve for tørr hud. Den var bra. Ansiktskrem.
Søtpotita Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Eg har brukt toneren lenge no, syns den er ganske god. Dei vant ein eller anna test i Woman...
Essie_ Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 (endret) Jeg har brukt hydraphase-serien. Rensekrem, toner og fuktighetskrem. Syns det var gode produkter for pengene. Endret 8. mars 2008 av Anemsi
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Hei! Noen som vet hvor La roche posay kan kjøpes i Norge? Finner bare engelske sider.. apotek, parfymeri? noen spesielle? :-)
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Hei! Noen som vet hvor La roche posay kan kjøpes i Norge? Finner bare engelske sider.. apotek, parfymeri? noen spesielle? :-) Det selges på alle apotek jeg har vært på. Vanlige apotek, ikke Vita og sånne. Forøvrig har jeg også endelig oppdaget dette merket. Om du har veldig sensitiv hud, som jeg, finnes det et eget undermerke med alle mulige produkter som heter Toleriane. Fantastisk!
Gjest Anonym igjen Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 takk :D har antekeligvis ikke sett godt nok jeg da takk for tips. jeg har hudsykdommen rosacea, så har hørt at det er en egen serie for den (la roche posay rosalic), men hvis de ikke har den på apoteket prøver jeg den du nevnte Hilen jente 20
Gjest Gjest Lene Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 takk :D har antekeligvis ikke sett godt nok jeg da takk for tips. jeg har hudsykdommen rosacea, så har hørt at det er en egen serie for den (la roche posay rosalic), men hvis de ikke har den på apoteket prøver jeg den du nevnte Hilen jente 20 Hei:) Den Rosalic serien, er vel ikke beregna spesielt på de med Rosacea tror jeg. Sitter nemlig med et eksemplar i lanken, dagkremen. (Skin perfecting anti redness moisturizer). Det det står videre er at den skal nøytralisere rødheten, samt gi fukt og berolige. Ikke at jeg er plaga med Rosacea, men derimot når jeg skal drikke noe alkoholholdig, blir jeg helt rødflammete på hele kroppen og spesielt i ansktet. Med andre ord, fast følge når jeg skal ta meg en fest. Og, ja, kjempe go krem som ikke svir (har sart, litt fet og allergisk hud) og den forhindrer den verste rødheten. Den kan kanskje være noe i den samme gata som den nye Clinique serien som skal redusere rødhet? Hilsen Lene
laperla Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Det var jeg som skrev det innlegget over her... Venta nemlig på den aktiveringskoden, og måtte forte meg å skrive før jeg glemte det jeg skulle skrive. Den koselige dama på apoteket nevnet noe om at hvis en skulle ha best mulig effekt, skulle en helst bruke hele den Rosalic serien.
Gjest Anonym igjen :-) Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Var en lehe på lommelegen.no som svarte en annen jente med denne sykdommen, og sa at rosalic fungerer på svært mange med rosacea :-) hmm, de hadde bare den hudkremen i rosalic, men hun damen på apoteket sa til meg at det funket å blande produktene, så kjøpte den mildest av rensekremene, som heter la roche posay hydraphase. Den skulle gi mye fuktighet og vær svaært skånsom på rød og vond hud. Så får håpe det funker :-) Håper den virker på din hud også, og jeg skal følge ditt eksempel og ta den med på fest, for da ser jeg ofte ut som en tomat, heh
laperla Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Var en lehe på lommelegen.no som svarte en annen jente med denne sykdommen, og sa at rosalic fungerer på svært mange med rosacea :-) hmm, de hadde bare den hudkremen i rosalic, men hun damen på apoteket sa til meg at det funket å blande produktene, så kjøpte den mildest av rensekremene, som heter la roche posay hydraphase. Den skulle gi mye fuktighet og vær svaært skånsom på rød og vond hud. Så får håpe det funker :-) Håper den virker på din hud også, og jeg skal følge ditt eksempel og ta den med på fest, for da ser jeg ofte ut som en tomat, heh Ja, det vil jeg tro. Det er jo sjenerende med denne rødheten. Ja, tomat:( Den Hydraphase serien har jeg også prøvd litt av. Øyekremen og dagkremen. Veldige gode produkter. Ikke noe sterke lukter, meget skånsomme og gir fuktighet. Den Rosalic kremen er et must når en skal på fest, ja. Hehe;) Håper det funker for deg også. Kan du ikke tråle noen apotek og spørre om prøver? Dette merket er jo ikke av det billigste, ålreit å prøve ut litt og se hva som passer best.
Gjest Gjest_Mira_* Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Er det noen som har erfaring med la Roche-Posay hudpleieprodukter? Er de like effektive som de er milde? Jeg har brukt LRP sine produkter siden før jul og har aldri vært så fornøyd med en hudpleieserie noen sinne. Produktene er kjempegode for sensitiv hud og i tillegg er de aktive og gjør jobben de skal gjøre. Seriene er utviklet av dermatologer og brukes av klinikker over hele Europa og er kjent for å være særdeles effektive. På VitusApotekene rundt omkring får man god hjelp til å finne rette produktet og får også prøver på de fleste produkter slik at man kan teste det ut før man kjøper. Lykke til!
Thunderbat Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 Fikk noen prøver av denne serien jeg også. Kjempefornøyd. Så når jeg får penger blir det å investere i noen produkter i denne serien. Gjorde underverker for huden min Finnes forresten i apotek
Gjest Lilleulv Skrevet 29. april 2008 #14 Skrevet 29. april 2008 wow, dette ble jeg nysgjerrig på... Passer den til min hudtype tro? er tørr med fet underhud :o
Rexina Skrevet 29. april 2008 #15 Skrevet 29. april 2008 Dette synes jeg også så interessant ut. Har kombinert hud som er litt sensitiv og som lett får kviser. Noe for meg?
laperla Skrevet 30. april 2008 #16 Skrevet 30. april 2008 Hei:) Til begge dere over; prøv Effaclear som er beregnet for uren, fet & kombinasjonshud. Det finnes en rensegel (om jeg ikke husker feil) samt en ansiktkrem som skal forbedre hudens utseende (inneholder visst noe micropeeling?) og skal ikke tette igjen porene. Den er også oljefri og trekker fort inni huden. Svir heller ikke. Foreløpig er det ikke noe ansiktsvann å få i den serien, men koselige dama på apoteket anbefalte den tonic'en fra Hydraphase. Som sagt, så svir denne serien heller ikke. Kjempe gode produkter. Skal snart anskaffe hele denne serien og teste ut.
Gjest Lilleulv Skrevet 30. april 2008 #17 Skrevet 30. april 2008 hm jeg vet ikke. De produktene jeg bruker til vanlig er enten beregnet for tørr, eller veldig tørr hud... blir fort som papp i trynet uten :o
Essie_ Skrevet 30. april 2008 #18 Skrevet 30. april 2008 hm jeg vet ikke. De produktene jeg bruker til vanlig er enten beregnet for tørr, eller veldig tørr hud... blir fort som papp i trynet uten :o Da ville jeg prøvd Hydraphase-serien.
laperla Skrevet 30. april 2008 #19 Skrevet 30. april 2008 hm jeg vet ikke. De produktene jeg bruker til vanlig er enten beregnet for tørr, eller veldig tørr hud... blir fort som papp i trynet uten :o Kan du ikke gå innom et apotek og se etter noen koselige damer som kan være behjelpelige med noen prøver?
sebra Skrevet 30. april 2008 #20 Skrevet 30. april 2008 jeg bruker kildevann spray av det merket. det er digg og oppfriskende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå