Gjest Gjestgjest Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Saken er, elskeren min vil gjerne prøve wetsex. Jeg er ikke fremmed for tanken og er med på det. Men, kan det være skadelig for meg å få hans urin i for eksempel munnen min? Han vil også tisse :inni: meg, kan dette være farlig på noen måte? tenker på sykdommer osv. Vi har ingen kjønnssykdommer noen av oss.. Noen som vet? Hold dere for gode til å si æsj.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Saken er, elskeren min vil gjerne prøve wetsex. Jeg er ikke fremmed for tanken og er med på det. Men, kan det være skadelig for meg å få hans urin i for eksempel munnen min? Han vil også tisse :inni: meg, kan dette være farlig på noen måte? tenker på sykdommer osv. Vi har ingen kjønnssykdommer noen av oss.. Noen som vet? Hold dere for gode til å si æsj. er ikke urin egentlig ganske rent da?
Filur Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Urin er vel omtrent sterilt med en gang det kommer ut, men etter en stund blir det bakterieinfisert. Er ikke 100% sikker, men har hørt at det er sånn. Tror ikke wet er farlig i det hele tatt, bare man vasker seg etterpå.
Gjest TS Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Jo det har jeg hørt også, at urin er veldig rent. Men at det gjelder ens eget.. så spørsmålet er egentlig om en annen persons urin kan være skadelig for meg på noen måte..
Gjest Gjest_sofus_* Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 I de mengder urin er tilgjengelig er det ikke farlig i det hele tatt, tror jeg. Jeg har lest at et sår steriliseres dersom du tisser på det, om det er rett vet jeg ikke, men urin fra en frisk person skal være ufarlig. Noen ganger har jeg svelget, andre ganger har kjæresten bare tisset i munnen min. Dette er ikke noe vi gjør ofte, men jeg har ihvertfall aldri merket noe ubehag pga av dette. (Det er bare jeg som er aktiv på dette...hun nyter å tisse i munnen min, men ikke motsatt...) Har dere lyst til å prøve det så anbefaler jeg at dere drikker mye vann først, da blir urinen blank og med lite smak og lukt. Folk kan mene hva de vil, men jeg nyter ihvertfall wet.
Gjest Gjest_Snabel_* Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Å spyle med vann i skjeden er iallefall ikke sunt, fordi man ødelegger den naturlige bakteriefloraen der inne. Ved å få steriliserende urin der inne regner jeg med at diverse uhumskheter kan dukke opp. Sopp feks. Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Saken er, elskeren min vil gjerne prøve wetsex. Jeg er ikke fremmed for tanken og er med på det. Men, kan det være skadelig for meg å få hans urin i for eksempel munnen min? Han vil også tisse :inni: meg, kan dette være farlig på noen måte? tenker på sykdommer osv. Vi har ingen kjønnssykdommer noen av oss.. Noen som vet? Hold dere for gode til å si æsj. Jeg elsker tanken på at dama skal tisse mens jeg slikker hun. Det er ikke skadelig å få tiss i munn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå