Iset Skrevet 4. mai 2003 #1 Skrevet 4. mai 2003 de selger den på Rimi, det er en flaske med en knallrød olje i, heter chiliolje med hvitløk. svart kork. den er helt fantastisk god, har ALDRI smakt en bedre olje!!!!!!!!!!!!!! drypper den på pizza, pensler den på fisk, dypper brød i den, ALT. jeg er blitt helt avhengig av denne oljen ville bare opplyse om denne herligheten som dere finner i olje/dressinghyllen på RIMI:) klemmer fra Iset
Silfen Skrevet 4. mai 2003 #2 Skrevet 4. mai 2003 Øyh. Deg hører jeg ikke på, du er jo gravid. Du har sikkert rare lyster.
Iset Skrevet 4. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2003 hehehehe. njo har jo det da, på mange ting, men denne fikk jeg dilla på FØR jeg ble gravid:) har brukt den mange ganger tidligere, men så fant jeg den ikke lenger, så fant jeg den nettopp igjen og nå må jeg ha den hver dag hihihi. hmmm. kanskje det har noe med graviditeten å gjøre da, men den er knaaaaaaaaallgod. prøv:) Iset
Midnattsol Skrevet 4. mai 2003 #4 Skrevet 4. mai 2003 Har vært noen mat-tråder nå, Iset. Har sikkert iiiingenting å gjøre med at du er gravid. Ellers hørtes den olja kjempegod ut. Skal se etter den.
Iset Skrevet 4. mai 2003 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2003 heheeeeeee dere altså nja har jo ikke pleid å skrive å mange mat tråder før hehehehehe. er kanskje extra glad i mat nå for tiden, må ærlig innrømme det :oops: klem Iset (hmm ble sulten igjen jeg )
jordbær Skrevet 5. mai 2003 #7 Skrevet 5. mai 2003 Dere altså! Uansett.. Har smakt de oljene med chili i.. De er også herlige til steking osv. Skal teste den med hvitløk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå