Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet (endret)

Jeg er utrolig fornøyd med Tigi sine styling-produkter. De lukter herlig, og gir en fin konsistens på håret! Jeg har tidligere brukt sexed up body building sjampo og balsam fra Tigi, og var kjempefornøyd. Eneste var at fargen ble litt blass av den.

Lyst til å bestille meg ny sjampo og balsam fra Tigi, men hva passer meg? Jeg har skulderlangt oppklipt hår, farger det brunt. Sparer til langt hår. Jeg liker produkter som gjør håret tjukkere og mer fluffy, men samtidig blankt.

Noen ideer om hvilken sjampo jeg bør prøve?

Endret av Lilleulv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Tigi Catwalk Thickening shampoo og balsam en måneds tid nå. Den er billig fra SN, ca.50kr, lukter godt (typisk Tigi-fruktig, men lukter ikke like mye som f.eks Dumb Blonde). Liker veldig godt balsamen, den er veldig tykk, nesten som en kur, men syns ikke håret blir noe tyngre av det. Pleier å sjamponere tre ganger før jeg er fornøyd, men det er muligens fordi jeg bruker litt lite sjampo hver gang.

Har ikke merket noe til at fargen min blir mer blass.

Jeg er mer fornøyd med balsamen enn sjampoen, men typisk SN er de utsolgt for balsam nå. Uansett koster de bare 50kr hver, så det er ingen dyr utgift hvis du vil prøve.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Jeg har brukt dumb blonde shampoo og balsam, lukter veldig sterkt, men er veldig god også.

Bruker moisture maniac nå, shampoo og balsam. Den lukter mindre intenst, og er også veldig god.

Skrevet

TIGI Brunette godess! Som jeg har anbefalt mange ganger før:) Jeg farger også håret brunt, og har aldri hatt så fin farge i håret så lenge før :juhu:

Pluss at jeg har fått mye mer spenstig og fint hår! Superfornøyd! Sjekk den ut på strawberrynet! får både shampo og balsam på størrelse 750 ml til litt over 100 lappen for hver :tommelopp:

Gjest Lilleulv
Skrevet
TIGI Brunette godess! Som jeg har anbefalt mange ganger før:) Jeg farger også håret brunt, og har aldri hatt så fin farge i håret så lenge før :juhu:

Pluss at jeg har fått mye mer spenstig og fint hår! Superfornøyd! Sjekk den ut på strawberrynet! får både shampo og balsam på størrelse 750 ml til litt over 100 lappen for hver :tommelopp:

ojsann... dette hørtes jammen interessant ut :-D

Åssen brunfarge farger du? :P

Skrevet
ojsann... dette hørtes jammen interessant ut :-D

Åssen brunfarge farger du? :P

Før har jeg drevet å farget det hjemme selv... da brukte jeg en fra et merke jeg ikke husker:S men hvertfall brukte lys brun farge. Men så fikk jeg masse overfarge i tuppene, så nå som jeg har klippet av meg halve håret! (på impuls som alle andre i den perioden som det var in med bob) DUMME MEG! Angrer som fy på den :sur: Holder også på å sparer skjønner du:) he he

Jeg har begynt å gå til frisør og bare ta etterveksten nemlig... vil ikke ha svarte tupper igjen:P Vil ha det litt mørkere nå som sommer og brunfarge kommer da! :juhu:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Før har jeg drevet å farget det hjemme selv... da brukte jeg en fra et merke jeg ikke husker:S men hvertfall brukte lys brun farge. Men så fikk jeg masse overfarge i tuppene, så nå som jeg har klippet av meg halve håret! (på impuls som alle andre i den perioden som det var in med bob) DUMME MEG! Angrer som fy på den :sur: Holder også på å sparer skjønner du:) he he

Jeg har begynt å gå til frisør og bare ta etterveksten nemlig... vil ikke ha svarte tupper igjen:P Vil ha det litt mørkere nå som sommer og brunfarge kommer da! :juhu:

Da er den bestilt!! Jeg farger også selv :) Sliter med å finne den ulitmate brunfargen da. For meg så virker det som det er noen farger som mangler i utvalget. Er liksom så mye rødskjær i alle, og alle fargene er akkurat litt for mørke...

så jeg bytter på alt mellom mørk blond, nøttebrun, lys brun og sjokoladebrun...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...