Gjest Catwoman Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Det står som regel holdbarhet på kremer og såper og at mulig nå. Den lille boksen som indikerer hvos mange måneder kremen holder seg etter at den er åpnet. Men er det sånn at den er satt med god margin - at de holder mye lenger?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 De holder mye lenger, ja. Du merker raskt hvis noe er utgått; at det skiller seg, skifter farge, eller lukter vondt.
Gjest Raptuza Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Tar og datomerkinga med god ro. Det meste er jo tilsatt konserveringsmidlar.
venus* Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Tar og datomerkinga med god ro. Det meste er jo tilsatt konserveringsmidlar. Samme her. Også prøver jeg å unngå produkter som kommer i krukker.
Gjest Catwoman Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Takk for svar. Begynte egentlig å tenke på det når jeg så at leirmaska mi fra BlueLagoon visstnok bare holder i et halvt år. Det er en ganske stor tube på 200ml. Og jeg vil helst ikke måtte kaste den fordi den blir dårlig - den er så god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå