Iset Skrevet 4. mai 2003 #1 Skrevet 4. mai 2003 er det andre enn meg som lar seg irritere av det mennesket? han som synger boy-band sanger (de sender den ene sangen der på en telenor reklame hele tiden), og reklamen for cden hans går ustanselig på TV. jeg blir gal. mulig jeg overreagerer nå, men jeg måtte bare få det ut. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.
Lemoni* Skrevet 4. mai 2003 #2 Skrevet 4. mai 2003 gareth gates heter han... den engelske idol-vinneren tror jeg syns sangen er fin jeg, men begynner å få overdose nå
Sandman Skrevet 5. mai 2003 #4 Skrevet 5. mai 2003 Er han den engelske Idol-vinneren? Tydeligvis en fordel å ha stort mellomrom mellom fortenna i Idol-konkurransen..
jamie Skrevet 5. mai 2003 #5 Skrevet 5. mai 2003 Han vant ikke den engelske Idol finalen.. Han kom på andre plass.. Will Young eller noe kom på første plass. Bare litt informasjon :D Selv så liker jeg ikke den sangen. Æsj.. Men, det er jo en smakssak! jamie
super Skrevet 5. mai 2003 #6 Skrevet 5. mai 2003 Er han den engelske Idol-vinneren? Tydeligvis en fordel å ha stort mellomrom mellom fortenna i Idol-konkurransen.. Skulle akkurat til å si det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå