Gjest Valiant Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Klokken er nå 24:01....Kom dere i seng.... Ellers så blir det ikke noe sjokolade på dere Endret 7. mars 2008 av Valiant
Gjest Pax Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Ja, jeg skal det. Hadde nettopp tenkt å foreslå det til de som skrev i kjeder seg-tråden.
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Har ikke lyst, det er tross alt fredagskveld, og jeg har sittet å skrevet oppgave fram til nå! Vil ikke, vil ikke, vil ikke legge meg enda!!!
Gjest Pax Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har også skrevet oppgave, har skrevet om kvinneskikkelser i bibelen. Hva skriver du om?
Gjest milkyway Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Jeg er like trøtt som om jeg just skulle ha stått opp for en stund siden ok!!! La meg se på TV3, jeg oppdaget plutselig vi hadde det i dag, og har alltid hatt lyst på det. Er TV3 gøy? Går ricki lake der ennå?????!?!?!Q=/)!/"&¤(/!"
Gjest Pax Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Går ricki lake der ennå?????!?!?!Q=/)!/"&¤(/!" Nei, Rici Lake sluttet å gå da du var 13 ellerno. Til og med i dag angrer jeg på at jeg gikk glipp av episoden som het: "Jeg ble bortført av et romvesen og nå er jeg gravid!". Endret 7. mars 2008 av Pax
Gjest milkyway Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Faen, jeg husker jeg så det da jeg var 12 hos folk med tv3... Og jeg hørte ikke om den episoden engang, jeg husker bare overvektige kulørte mennesker som brølte til hverandre og viftet med pekefingern og sa "U-huh"
Gjest Pax Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Det er en del på you tube, da... http://youtube.com/results?search_query=ri...mp;search_type=
Gjest fami Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 Ja, jeg skal det. Hadde nettopp tenkt å foreslå det til de som skrev i kjeder seg-tråden. Hey.. jeg er like trøtt som en fjert i en kurvstol...! (eller var det noe annet.. :klø:
Gjest Pax Skrevet 7. mars 2008 #13 Skrevet 7. mars 2008 Hey.. jeg er like trøtt som en fjert i en kurvstol...! (eller var det noe annet.. :klø: Vet ikke... Kanskje man blir trøtt av å puste inn masse metangass?
Meaty Skrevet 7. mars 2008 #14 Skrevet 7. mars 2008 ...mens jeg er så gammel at jeg husker da TV3 sendte Jerry Springer! DET var skikkelig, amerikansk rølpe-TV det! Jeg vurderer sterkt å legge meg nå. Egentlig ville jeg se en film, men på denne tiden er det bare nakne damer som gjør rare ting med hm..andre nakne damer på alle filmkanalene. It's a man's world.
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 7. mars 2008 #15 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hvorfor skal jeg legge meg når jeg ikke føler trang til det? Har fridag i morgen og kan sove lenge, så da blir jeg oppe litt til jeg Har på DiscoveryTV uten lyd, hører på klem FM radio, og laptoppen har jeg her i stua med bla. KG oppe... Samboer og sønnen min sover og jeg nipper til et glass rødvin! Koser meg og har ingen trang til å legge meg Endret 7. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig
Gjest fami Skrevet 7. mars 2008 #16 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Vet ikke... Kanskje man blir trøtt av å puste inn masse metangass? Haha! Mye mulig du er inne på noe der altså! Var jo trossalt på kinarestaurrant i dag....... Endret 7. mars 2008 av fami
Gjest Pax Skrevet 7. mars 2008 #17 Skrevet 7. mars 2008 ...mens jeg er så gammel at jeg husker da TV3 sendte Jerry Springer! DET var skikkelig, amerikansk rølpe-TV det! Husker det også, av og til ble det slosskamp.
Yougogirl Skrevet 7. mars 2008 #18 Skrevet 7. mars 2008 Hehe, Jerry Springer og Ricky Lake vekker ungdomsminner..lol
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 8. mars 2008 #19 Skrevet 8. mars 2008 (endret) Har noen det så koselig som meg da? Kjærste og sønn i seng, jeg har god rødvin, fri i morgen, tv uten lyd, radio med lyd (ha,ha), laptopp, tv mett av Sushi, og nipper til vin i natten...KG, mm....katter som hilser på meg i ny og ne.... Jeg trives bare så utrolig akkurat nå.... :rødme: Endret 8. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå