Gjest Valiant Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg vil bare kondolere alle som lever i et parforhold. Det må være grussomt å leve i et fengsel
Annie Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Fengsel er sikkert fælt å leve i, men hva har det med parforhold å gjøre? :klø:
Gjest milkyway Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Fengsel er sikkert fælt å leve i, men hva har det med parforhold å gjøre? :klø: alt!
Gjest fami Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Tror kanskje ikke du har levd i et såkalt "par"forhold, jeg
Gjest Grafica Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Hvis det er fengsel med silkeputer, glitrende gitter og gulv dekket med de mykeste tepper, med en og annen liten torn innimellom, så er det ok for meg <3 Jeg har det veldig fint her, jeg.
Leo Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Jeg trodde fengsel betydde å bli sperret inne. Blir man det i parforhold? :klø:
Gjest Valiant Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Tror kanskje ikke du har levd i et såkalt "par"forhold, jeg jeg levde i et parforhold
Gjest Valiant Skrevet 7. mars 2008 #13 Skrevet 7. mars 2008 Satt du inne? Vel la meg si det slik...Et virkelig fengsel hadde vært en forbedring så ja jeg satt inne...
Gjest Bond Skrevet 7. mars 2008 #14 Skrevet 7. mars 2008 Det har sikkert noe med de syre druene å gjøre :-D
Gjest StockDama Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 Da lever jeg i verdens beste fengsel, og jeg vil aldri bli løslatt. Så det så =p
Gjest Catwoman Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har full mulighet til å komme ut av det hvis jeg vil... ergo ikke noe fengsel. Og siden jeg fortsatt blir selv om jeg har muligheten til å stikke må jo det bety at jeg har det ganske fint her? :-D Men fint for deg da, at du har funnet det som passer best for deg.
Dårrit Skrevet 8. mars 2008 #17 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har tatt et valg jeg trives med, det er derfor jeg er i dette forholdet. Er det lenge siden det ble brudd, Valiant?
Gjest Piper Skrevet 8. mars 2008 #18 Skrevet 8. mars 2008 Vel la meg si det slik...Et virkelig fengsel hadde vært en forbedring så ja jeg satt inne... Du valgte jo selv å "sitte inne", og derfor blir det bare helt fjernt å klage på det nå. Det er få som blir tvunget til å være i et forhold, og trives man ikke er det bare til å gå. Det kan man ikke når man sitter i fengsel, og jeg regner med at du ser forskjellen i det.
Envy Skrevet 8. mars 2008 #19 Skrevet 8. mars 2008 Jeg vil bare kondolere alle som lever i et parforhold. Det må være grussomt å leve i et fengsel Det er vel sånn vi alle føler det når vi nettopp er kommet ut av et forhold! Men er enig i at det er en utrolig befriende følelse å komme seg ut av et dårlig forhold ja!
Gjest Reka Skrevet 8. mars 2008 #20 Skrevet 8. mars 2008 Takk ts, men jeg synes det er helt toppers å leve i et parforhold jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå