Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG KJEDEEEEEER MEG....

Måtte bare få det ut...

Noen andre i samme yatch :fnise: ?

Videoannonse
Annonse
Gjest milkyway
Skrevet

Hakke peiling på om han har lagt seg, men ellers er vi i samme båt ja! Har feber, så kan ikke finne på noe, og det tar på etter 2 dager med glaning i veggen! KJEDELIGFAENSKAP!!!! :kjempesinna:

Skrevet

Ah, så godt at hvertfall noen kjeder sammen med meg da! :D

No offence da.... :sjenert:

Er jo ingenting å gjøre uansett om man har feber eller ikke.. Bare henger (altfor mye på KG) :lete:

Ellers må du ha god bedring da! (hvor er typen da? siden han ikke er der å tar vare på deg mener jeg?)

Skrevet

Henger meg på her, hjemme alene i kveld...

Gjest milkyway
Skrevet
Ah, så godt at hvertfall noen kjeder sammen med meg da! :D

No offence da.... :sjenert:

Er jo ingenting å gjøre uansett om man har feber eller ikke.. Bare henger (altfor mye på KG) :lete:

Ellers må du ha god bedring da! (hvor er typen da? siden han ikke er der å tar vare på deg mener jeg?)

Ja enkelte dager er dømt til å være kjedelige! :klaske: Har du ikke sims2 da? Haha det pleier jeg å begynne å spille på, og plutselig har det gått mange timer, så det er tydeligvis gøy :)

Min kjære sitter dessverre inne han, lille unnasluntreren som ikke har betalt gamle bøter :( Men da vet jeg iallfall hvor jeg har han! :ler:

Skrevet
Ja enkelte dager er dømt til å være kjedelige! :klaske: Har du ikke sims2 da? Haha det pleier jeg å begynne å spille på, og plutselig har det gått mange timer, så det er tydeligvis gøy :)

Min kjære sitter dessverre inne han, lille unnasluntreren som ikke har betalt gamle bøter :( Men da vet jeg iallfall hvor jeg har han! :ler:

Haha! Kjekt å vite det da... Glad sambo bare er trøtt og sliten :fnise:

Trenger virkelig en x-box 360 eller noe. Digger jo sims!

Kahlan; Velkommen skal du være;) Fredagskvelder kan være sååååååå kjedelige....!

Gjest milkyway
Skrevet

Ja, jeg skulle ønske min også bare lå og sov søtt! :sur:

Skrevet

Kremt, det var vel stygt av meg å flire av situasjonen

(:fnise:)

Gjest Valiant
Skrevet

det er feil...Det er Lørdag klokken slo akkurat 00:00 Så Fredagen er over nå en ny dag har kommet

Skrevet

Merk.. siste mld fra meg var 23.49.

Da var det fredagskveld... typisk mannfolk å ødelegge shit med "teknisk info" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...