Gjest fami Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 JEG KJEDEEEEEER MEG.... Måtte bare få det ut... Noen andre i samme yatch ?
Gjest milkyway Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hakke peiling på om han har lagt seg, men ellers er vi i samme båt ja! Har feber, så kan ikke finne på noe, og det tar på etter 2 dager med glaning i veggen! KJEDELIGFAENSKAP!!!!
Gjest fami Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Ah, så godt at hvertfall noen kjeder sammen med meg da! :D No offence da.... Er jo ingenting å gjøre uansett om man har feber eller ikke.. Bare henger (altfor mye på KG) Ellers må du ha god bedring da! (hvor er typen da? siden han ikke er der å tar vare på deg mener jeg?)
Gjest milkyway Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Ah, så godt at hvertfall noen kjeder sammen med meg da! :D No offence da.... Er jo ingenting å gjøre uansett om man har feber eller ikke.. Bare henger (altfor mye på KG) Ellers må du ha god bedring da! (hvor er typen da? siden han ikke er der å tar vare på deg mener jeg?) Ja enkelte dager er dømt til å være kjedelige! Har du ikke sims2 da? Haha det pleier jeg å begynne å spille på, og plutselig har det gått mange timer, så det er tydeligvis gøy Min kjære sitter dessverre inne han, lille unnasluntreren som ikke har betalt gamle bøter Men da vet jeg iallfall hvor jeg har han!
Gjest fami Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Ja enkelte dager er dømt til å være kjedelige! Har du ikke sims2 da? Haha det pleier jeg å begynne å spille på, og plutselig har det gått mange timer, så det er tydeligvis gøy Min kjære sitter dessverre inne han, lille unnasluntreren som ikke har betalt gamle bøter Men da vet jeg iallfall hvor jeg har han! Haha! Kjekt å vite det da... Glad sambo bare er trøtt og sliten Trenger virkelig en x-box 360 eller noe. Digger jo sims! Kahlan; Velkommen skal du være;) Fredagskvelder kan være sååååååå kjedelige....!
Gjest milkyway Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Ja, jeg skulle ønske min også bare lå og sov søtt!
Gjest fami Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Kremt, det var vel stygt av meg å flire av situasjonen ()
Gjest Valiant Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 det er feil...Det er Lørdag klokken slo akkurat 00:00 Så Fredagen er over nå en ny dag har kommet
Gjest fami Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Merk.. siste mld fra meg var 23.49. Da var det fredagskveld... typisk mannfolk å ødelegge shit med "teknisk info"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå