Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger så sårt en sportsBH. Men de som passer på puppene blir for slakk ryndt ryggen, og de som passer rundt ryggen har ikke plass til pupper!

Noen som vet hvor man kan få tak i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte meg en på Marks & Spencer i London, men nå husker jeg ikke navn eller størrelse, og lappen er utvasket :sur:

Skrevet

Jeg kjøper slikt på undertøysbutikk. Hvis du bor i Osloområdet kan jeg anbefale Change på Oslo City. De har tatt inn nye bh-er for trening, og de er visstnok veldig bra. Har god erfaring med de ansatte i butikken, de hjelper deg med å finne riktig størrelse, og ja kanskje det koster 150 kr mer enn på HM, men det er verdt det :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har samme problem som deg, aldri funnet noen ok sportsbh, men bruker minimizere kjøpt på BH butikk under trening. Litt dyrt, men fungerer utmerket, kjenner ikke noe til puppene i det hele tatt.

De jeg har kjøpt på change gir ikke nok støtte til trening, men har ikke prøvd de nye sportsbhene da.

Skrevet

Jeg var på rundtur på forskjellige sportsbutikker i helga og kan dessverre melde om null treff.

Selv om det finnes mange treningsbh'er som er for store pupper er det for mye strech i dem til at de holder puppene på plass når man trener.

Neste forsøk for meg blir hos Change...

Skrevet
Jeg var på rundtur på forskjellige sportsbutikker i helga og kan dessverre melde om null treff.

Selv om det finnes mange treningsbh'er som er for store pupper er det for mye strech i dem til at de holder puppene på plass når man trener.

Neste forsøk for meg blir hos Change...

Har dere sjekket LaLina i Ullevålsveien?

Gjest Gjest
Skrevet

På Lalina har de hvertfall sportsbher som er sinnsykt bra! Jeg kjøpte min shockabsorber der og har aldri vært mer fornøyd. Vet de selger flere typer der som er veldig bra... Sports-bhene får du nedi 65(muligens60) og opp i minst Gcup. Litt varierende fra merke til merke.

Du får kjøpt shockabsorber på lindex har jeg hørt, men da ikke i like mange forskjellige størrelser..

Ellers selger de shockabsorber flere steder på nett(bravissimo, figleaves), men er jo greit å få prøvd først.

Skrevet

Jeg har ikke vært på Lalina fordi jeg synes det er så knotete å komme seg dit, i tillegg til at det alltid er kø der :forvirret:

Men om de har shockabsorber på Lindex skal jeg ta meg en tur dit og prøve! :jepp:

Hva kostet den?

Skrevet

Om du vet hvilken størrelse du trenger så kan du kjøpe Shockabsorber på timarco.se - rimelige er de også.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

http://www.biggerbras.com/goddess-full-fig...-gds-5056.shtml

denne er utrolig bra. er innved små metall tråder i stoffet som gjør at puppene sitter som et skudd. helt fantastisk.

bestill på nette eller hør med en bh spesial butikk om de kan ta den inn til deg.

det har de gjort til meg, men det er ikke i oslo området desverre.

Skrevet

Du vil også finne sportsbher på www.figleaves.com

• 5 måneder senere...
Skrevet
Vi har nettopp lagt ut en stor langtidstest av sports-bh på klikk.no. Du kan lese saken her:

http://www.klikk.no/friluft/friluftsliv/article318651.ece

Tenk om noen hadde laget en BH-sak i et eller annet medie som inkluderer store pupper også. D-cup er faktisk ganske gjennomsnittlig (om folk bruker rett størrelse, da...) Utfordringen er å finne gode og fine BH-er opp til G og H-cup (som faktisk er veldig vanlige størrelser!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...