Gå til innhold

Om å ha en elsker på si

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Slettet. Holde seg til sak, ikke person, hva? Hege

www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke rart at de fleste er mot utroskap' date=' skulle da bare mangle! At halvparten av oss (er det virkelig så mange) har vært utro en eller annen gang i livet på tross av at de ikke syns utroskap er greit, er vel heller ikke noen bombe. De fleste av oss har bra intensjoner, men det hender vi dummer oss ut. Desverre.[/quote']

Jeg tror de fleste av de tilfellende dreier seg om isolerte tilfeller og ikke langvarige elsker/elskerinneforhold. Som du sier, det hender vi dummer oss ut, men å bevisst gå bak ryggen på partneren er i mitt syn både feigt, respektløst, ondskapsfullt og vitner om manglende evner for empati.

Det faktum at vedkommendei det hele tatt må spørre om dette i Kvinneguiden vitner i tillegg om mangelfulle sjelelige evner. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Du spør hva andre synes. Jeg svarer min mening:

NEI, NEI OG ATTER NEI! :fy:

Hadde du likt det om din faste partner hadde et forhold bak din rygg.....?

Sånnt gjør man bare ikke!! Ett forhold om gangen! Dersom ditt faste forhold ikke er bra, så må du sørge for å løse det på en eller annen måte. Å ha en elsker på si er IKKE noen løsning, det fører bare til flere problemer.

Bestem deg for hva du vil satse på!

Lykke til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuie

Jeg ble bedratt av mannen min over en lang periode.

Tror ikke du aner hva slikt kan påføre en annen. Hvis du elsker mannen din, unner du han ikke så vondt.

Det å si at man ikke blir oppdaget er også feil, de fleste blir det.

Dersom mannen din får samme helvete som jeg fikk i ettertid, vil han forakte deg, bli kvalm og ha null tillitt til deg.

Man har lyst til mye i livet men det betyr ikke at man får alt.

Tok han på fersken en gang, noe jeg tilga men det å gjøre det bevisst er noe helt annet. Det ødla i hvertfall meg og selvom det har gått 2 år, sliter jeg fortsatt.

Hvordan hadde du følt dersom du fikk vite at mannen din har en på si???

Gå fra mannen eller kutt ut elskeren din. Har null forståelse for slikt og syns det er grusomt egoistisk.

Det å ha det bra seksuellt og kanskje ha litt spenning med en annen, kan da ikke være viktigere enn mannen din?

Kanskje du ikke elsker mannen din.

Blir bare dårlig av sånnt men dette er nok blitt mere vanlig rundt omkring.

Syns utrolig synd på mannen din. Sorry har ikke noe positivt å si om det du driver med men bare håper for din skyld at kutter ut en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vega

Å være utro en gang kan kanskje tilgis.

Det er store sjanser for det.

Derimot å kynisk gjentatte ganger drive og daske med en annen, er bare helt pervo. Med andre ord, de som gjør det er pervo i hodet!

:evil:

Stakkars deg som er så ettergivende og ikke klarer å si nei. Ja det er synd på deg. Mer enn du aner. Han du er sammen med kan gå videre i livet, men du må faktisk ha med deg selv. Men du er ung, - kanskje du klarer å forandre deg.

Det samme gjelder han som er gift. Så kanskje dere passer bedre sammen ... Sats på ham du!

(Egentlig må du jo gjøre som du vil, er bare forbannet på vegne av typen din. Det er ingen som fortjener slikt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt forkastelig, og jeg ville aldri gått inn for noe slikt.

Skal være ærlig å si at det har skjedd tidligere, noe jeg ikke er stolt over.

Litt enig med deg Elefantina, det er nok mange skjeletter i skapet her...

Men det er jo lov å si at det er umoralsk og grusomt fordet...

Synes ikke det henger på greip å si at utroskap er helt forkastelig og umoralsk og grusomt hvis man selv har vært utro og kan leve med det. Blir forundret hver gang over den massive fordømmelsen de som er så uheldige å nevne egen utroskap møter. Utroskap er i utgangspunktet ikke av det gode, men verden er da ikke alltid svart/hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tygg litt på den!

Stakkars mannen din sier nå jeg. :o

Kan ikke annet enn å le av den jeg :hoho:

Jeg tror ikke det løser noen problemer i forholdet å ha en elsker. Snarere tvert imot vil jeg tro. Men det er ditt liv, og du velger hvordan du vil prioritere i livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

D kan være d at dette m å ha en elsker på si faktisk er d som kan redde ett forhold.

Den som blir bedratt blir også nødt til å sette seg ned og fundere på: hva gjorde jeg galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye sant i det du sier der sexysadie. Men da er det også viktig at ikke bare den ene setter seg ned å tenker. Det beste er nok å sette seg ned sammen og snakke skikkelig ut om saken - sette ord på problemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

At man bruker en elsker for å skulle få sitt faste forhold på gli, det syns jeg høres ut som en fryktelig dårlig unnskyldning.

OK - så har man truffet en som man liker og har deilig sex med - og som gjør hverdagen mye mer spennede enn det den "faste" partneren gjør. Det er jo i og for seg greit - men da må man da for ALL DEL se til å bryte ut av det forholdet man er i!

Man går ikke bak andre menneskers rygg på denne måten, for så å unnskylde seg med at det var sunt for forholdet!

Og jeg syns det er brutalt at den som sitter igjen - bedratt - skal måtte tenke: "Hva gjorde jeg galt?" !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Kverula

Livet er så brutalt er d faktisk slik at man blir drevet inn i armene på en annen...

du vil forstå når du har levd litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Livet er så brutalt er d faktisk slik at man blir drevet inn i armene på en annen...  

du vil forstå når du har levd litt lenger.

Ja, og livet er så brutalt at man faktisk må gjøre valg her i livet! Om man blir drevet inn i andres armer, så slipp da taket i de armene man har fra før!

Og du, den nedlatende kommentaren om "levd litt lenger" kunne du spart deg! Tydelig ikke mye som skjer på et par år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mye sant i det du sier der sexysadie. Men da er det også viktig at ikke bare den ene setter seg ned å tenker. Det beste er nok å sette seg ned sammen og snakke skikkelig ut om saken - sette ord på problemene.

etter at utroskapen har skjedd skal man sette ord på problemene? Hvorfor ikke gjøre det før skaden har skjedd?

Hilsen en oppgitt KOP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter at utroskapen har skjedd skal man sette ord på problemene? Hvorfor ikke gjøre det før skaden har skjedd?

Hilsen en oppgitt KOP

Selvsagt er det mye bedre å sette seg ned å snakke sammen før skaden er skjedd, men dersom man først har trødd ut i kvikksanden er det i alle fall på tide å snakke sammen. Men er helt enig med deg - det er bedre å forebygge enn å reparere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...