Gjest Sandra22 Skrevet 4. mai 2003 #1 Skrevet 4. mai 2003 Hva synes dere om det? Jeg har et fast forhold, men har fått meg en elsker... jeg har alltid vært trofast, men da jeg traff ham visste jeg det var noe mellom oss, selv om han var gift. Nå treffes vi en og annen sjelden gang og har intens sex. Jeg synes det er spennende og deilig. Moralsk sett er jeg imot slik, men begjæret er for sterkt.... og jeg har problemer i mitt eget forhold, for lite sex, krangling osv... kanskje derfor jeg har blitt ettergiven og ikke klarer å si nei.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #2 Skrevet 4. mai 2003 Jeg syns ikke det er rette måten å løse et vanskelig forhold på. Om du føler at begjæret er for stort til å motså, syns jeg du bør bryte det forholdet du er i nå. Tenk på han som sitter igjen også.. Jeg har aldri vært i samme situasjon selv før, men jeg syns nå likevel at man får gå fra hverandre før man hopper til køys med neste mann.
Nile Skrevet 4. mai 2003 #3 Skrevet 4. mai 2003 nei, nei nei. Det kan aldri bli riktig. Synes du skal velge enten eller.
kopfzerbrechen Skrevet 4. mai 2003 #4 Skrevet 4. mai 2003 Sett deg i hans situasjon. Hvordan ville du hatt taklet det hvis han hadde en elsker? Er helt imot det du driver med.
gutt_1982 Skrevet 4. mai 2003 #5 Skrevet 4. mai 2003 Må si meg enig med flertallet her: det er ikke riktig. Du bør avslutte ditt eksisterende forhold først, evt. prøve å ordne opp i det i stedet. Ærlighet varer lengst!
Gjest M-ling Skrevet 4. mai 2003 #6 Skrevet 4. mai 2003 Hva synes dere om det? Forkastelig. Ikke prøv å finn opp unnskyldninger for deg selv - alt er ditt eget ansvar, og her er det kun love him or leave him. Du kan ikke få i pose og sekk. Dette er noe av det mest provoserende jeg hører om. Grunnen til at du "ikke klarer å si nei", er forøvrig at du ikke er voksen nok til å ta ansvar for dine handlinger. ¤ekstremt mange klaps på lanken¤
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2003 #7 Skrevet 4. mai 2003 Jeg kan ikke komme på en eneste grunn som kan rettferdiggjøre det å ha noen "på si' ". Ikke én...
Gjest M-ling Skrevet 4. mai 2003 #8 Skrevet 4. mai 2003 Det er fordi du har rett Kverula - det finnes ingen.
Barbie Skrevet 4. mai 2003 #9 Skrevet 4. mai 2003 Best for deg at det ikke er MIN mann du knuller....... Barbie
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. mai 2003 #10 Skrevet 4. mai 2003 Jeg har vært den som fant ut at den jeg var sammen med hadde en på si, og det er noe av det jævligste jeg har opplevd. Større bedrag mellom to mennesker skal du lete lenge etter. Jeg har null respekt for det, og jeg håper at typen din finner seg noen andre som ikke er monogamt utviklingshemmet.
Kittykat Skrevet 4. mai 2003 #11 Skrevet 4. mai 2003 Å ha en elsker mens man er i et forhold, er forkastelig. Du burde først enten prøve å ordne opp i forholdet ditt eller bryte ut. Bryter du ut, DA kan du gjøre som du vil, men ikke så lenge du er i et forhold. For når man er i et forhold, så er man ikke alene. Man har noen andre å tenke på, å ta hensyn til annet enn til seg selv. Jeg synes på det sterkeste at du bør kvitte deg med elskeren din eller bryte ut av forholdet ditt. Du kan ikke få begge deler. Sett deg i hans sko en stund og tenk på hvordan du ville ha følt det om han hadde gjort det mot deg. Jeg tror ikke du hadde hatt det så kjekt da nei.....
Fru Fomle Skrevet 5. mai 2003 #13 Skrevet 5. mai 2003 Sett deg i hans situasjon. Hvordan ville du hatt taklet det hvis han hadde en elsker? Tygg litt på den! Stakkars mannen din sier nå jeg. :o
Gjest Moden Skrevet 5. mai 2003 #14 Skrevet 5. mai 2003 Hei Sandra..Er selv godt gift,men var ute alene for en tid tilbake.. Da møtte jeg verdens mest herlige gutt.. Han vet jeg er gift,men mente vi kunne være gode venner.. Litt etter litt nærmet vi oss det seksuelle.. Kan med hånden på hjerte si at det er noe av det mest utrolige jeg har vært med om.. Bannlyser egentlig utroskap,men etter mange år blir ting en vane.. Jeg syndes du skal følge lysten din,for plutselig er du gift har barn og livet er alvorlig.. Mitt tips til deg.. Lev livet mens du kan..
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2003 #15 Skrevet 5. mai 2003 Moden (?) skrev: Mitt tips til deg.. Lev livet mens du kan.. Er vel ikke veldig lurt å leve et "dobbeltliv", er det vel???
Joplaya Skrevet 5. mai 2003 #16 Skrevet 5. mai 2003 Jeg kan ikke på noen som helst måte komme med et svar du ønsker å høre...
Sandman Skrevet 5. mai 2003 #17 Skrevet 5. mai 2003 Selvfølgelig skal vi la vårt begjær gå foran moral og ærlighet...
Elefantina Skrevet 5. mai 2003 #18 Skrevet 5. mai 2003 Synes det er rart at nesten alle her inne er så totalt imot utroskap når undersøkelser viser at halvparten av Norges befolkning har vært det! Moralsk sett er jeg enig i at det du gjør er helt forkastelig, men jeg har gjort det samme selv, og angrer ikke på det. Nå skal det også sies at jeg i løpet av kort tid gjorde det slutt med han jeg var sammen med, for hanb fortjener overhodet ikke en slik behandling!
Gjest Alive Skrevet 5. mai 2003 #19 Skrevet 5. mai 2003 Det er helt forkastelig, og jeg ville aldri gått inn for noe slikt. Skal være ærlig å si at det har skjedd tidligere, noe jeg ikke er stolt over. Litt enig med deg Elefantina, det er nok mange skjeletter i skapet her... Men det er jo lov å si at det er umoralsk og grusomt fordet...
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #20 Skrevet 5. mai 2003 Det er vel ikke rart at de fleste er mot utroskap, skulle da bare mangle! At halvparten av oss (er det virkelig så mange) har vært utro en eller annen gang i livet på tross av at de ikke syns utroskap er greit, er vel heller ikke noen bombe. De fleste av oss har bra intensjoner, men det hender vi dummer oss ut. Desverre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå