ninuska_ Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hei hei. Er det noen der ute som kjøper klær på QXL? I såfall, hvordan fungerer dette? Jeg lurer også på, det står på QXL at man blir utestengt hvis det er to brukere på samme adresse. Pappa har bruker på QXL, kan ikke jeg registrere meg da? Mvh Ninuska
ninuska_ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. mars 2008 Hvis det står feks neste bud: 30 kr, betyr det at hvis jeg vinner budet så betaler jeg bare 30 kr? Jeg er litt newbiie på dette her, men det virker så spennende
Gjest Golden Girl Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Hvis det står feks neste bud: 30 kr, betyr det at hvis jeg vinner budet så betaler jeg bare 30 kr? Jeg er litt newbiie på dette her, men det virker så spennende Jepp, det stemmer. Har ikke prøvd QXL selv, men har vært inne og tittet. Har prøvd eBay. Man må være litt strategisk der i hvert fall. Man ser nedtelling med hvor mange minutter/sekunder det er igjen før høyeste bud vinner. Og selv om man har høyeste bud når det er 1 minutt igjen kan man bli overbydd noen sekunder før slutt. Veldig irriterende!
ninuska_ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Ok. Så det kommer ingen overraskelser? Jeg er litt skeptisk. Er det høye fraktkostnader på Ebay?
Gjest Golden Girl Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Ok. Så det kommer ingen overraskelser? Jeg er litt skeptisk. Er det høye fraktkostnader på Ebay? Det kommer vel litt an på hvor den som selger befinner seg. De fleste bor i USA, tror jeg. Så cirka 13 dollar hvis det er mindre pakker, tror jeg. Jeg holdt på å by på et smykke i hvitt gull og steiner. Ville bare legge inn et bud på 2 dollar. Man vet jo aldri. Men da kom jeg til en side hvor det stod en sær-avtale for denne selgeren, hvor de frastod fra ethvert ansvar for at varen som man bydde på faktisk ville komme frem i den tilstanden som bildet tilsa, og mer eller mindre gav dem tillatelse til å sende noe helt annet hvis de ønsket. DET gadd jeg ikke. Har selv ikke vunnet noen budrunder på eBay enda, men kjæresten min har kjøpt elektronisk utstyr og flotte nye sko derfra uten problemer. Men som sagt, jeg har ingen egen erfaring med QXL.
ninuska_ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2008 Ok. Det er forsåvidt likt system, men det er viktig å lese godt gjennom siden før man byr på noe, siden bud er bindende, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå