Gå til innhold

Mindre pene kroppsdeler


jamie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmmm egentlig ikke noe, men jeg kan styre meg for føflekker..... hvorfor har vi dem egentlig? har liksom alltid lurt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm egentlig ikke noe' date=' men jeg kan styre meg for føflekker..... hvorfor har vi dem egentlig? har liksom alltid lurt på det.[/quote']

Helt sånn uten å være doktor eller konen til Trond Viggo Torgersen, så vil jeg si at føflekker er som en blindgate for blodårer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sier lommelegen om saken:

En føflekk er en medfødt feil i huden. Feilen oppstår på fosterstadiet. De vanligste føflekkene er brune føflekker og føflekker laget av blodkar. De er røde eller rødblå.

Alle mennesker har føflekker, også de som har mørk hudfarge. Som regel er føflekkene helt ufarlige. Brune føflekker og føflekker laget av blodkar kalles også fødselsmerker.

Går utifra at de brune føflekkene kommer av at det er ekstra mye pigment akkurat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes svært synlige blodårer er ekkelt - når de står opp som tau av huden, liksom (bodybuildere er ikke noe for meg). Gaah... Føtter i seg selv synes jeg er greit, men TÆR, derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER knær og navler. Knær er skikkelig ekkelt, og når noen tar meg på knærne blir jeg rett og slett kvalm. Navler er også ekkelt.. usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Er det noe som virkelig er ekkelt så er det navel....

Og så skjønner jeg ikke hvorfor vi er utsyrt med føflekker...store eller utstikkende føflekker er ekkelt... :Gjesp:  

:

Jeg er helt enig med deg, Alive (ikke det med pungen da, så det siterte jeg ikke. Klipp og lim :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmpf! Bare pass deg du! :evil: *kjenner på ørene mine* Hmm, hvor smått er for smått...?

:sjarmor:

Sorry.. :( glemte faktisk å utelate en viktig detalj, små ører er ekkelt på GUTTER! :ler: vet ikke hvorfor, men det er noe meget umaskulint over småører..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del hater drøvelen, den er usmakelig.

Det peneste er øyenbryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

er noen som klager på blodårer her..

Men utstående blodårer på guttens underarmer er SEXY SEXY SEXY!!! :sjarmor:

Syns jeg da ;)

Føtter stiller jeg meg nøytral til. Noen har fine, andre mindre fine.. Navel er kosli:) men ikke pirking i navlen! Ganske så ubehagelig også :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Kropp er kult.

Synes ingen bestemte kroppsdeler er ekle.

Det som er avgjørende for meg er hva som er inni kroppen. På rette person kan hva som helst bli vakkert (forsåvidt kan det meste bli ekkelt om det sitter på feil person også).

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken utstående navler, ustellte føtter, eller urskog nedentil (gjelder begge kjønn) er noe jeg ser på som fint.

Bleka striper/helbleket hår på gutter er også skikkelig vemmelig.

Og for ikke å glemme cellulittrumper som sprader rundt på stranda i liten bikinitruse. (det finnes faktisk hotpants ol...) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel

Jeg synes ingen ting ved en normal kropp er ekkelt.

Lurer forresten på hvorfor alt som har med kroppsvæsker på død og liv må være så "ekkelt"? Herregud. Det er jo bare det vi er laget av... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Ingen kroppsdeler er direkte ekle i mine øyne.

Men jeg syns derimot det som er inni oss kan være ganske vemmelig når det kommer ut :P F.eks blod, avføring, urin, snørr osv.

Strekkmerker, åreknuter, kviser, rynker og celulitter er ikke så nydelig det heller. En fin hud er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis føttene er skikkelig ustelte er det ganske ekkelt. (Så en mann i Oslo som gikk barbent og det så ut som hann hadde gjordt det i hele sitt liv...knallhard hud...dype hakk...nesten svarte osv...ugh). Ellers er føtter helt ok (eller hadde jeg vel ikke overlevd å drive med kampsport).

Enig med eminel at snørr er ekkelt, spesielt sånn brunsvart hos småunger..æsj isj usj og py

Når sener og blodårer omtrent presser seg ut gjennom huden hos ekstreme kroppsbyggere blir jeg litt kvalm også

Eeeeelsker derimot fine mager, neser (utrolig artige å tegne) og syns haker er fasinerende... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marijke

Jeg kan bare henge meg på utsagnene om føtter og synlige blodårer - det er så ekkelt! Ellers er jeg en person som tåler veldig, veldig lite når det kommer til blod, skader, sykdommer etc, så jeg kan faktisk bli litt svimmel hvis jeg ser noen med tydelige blodårer. Og da er det bare å snu seg vekk og tenke på noe annet.

I tillegg er jeg svært følsom overfor lukter, ikke alltid like greit når jeg må ta bussen og det er trangt...

Dessuten synes jeg ikke noe om lange negler, hverken på fingre eller tær, eller hår som er lite velpleid. Til slutt kan jeg jo nevne cellulittene mine,som har satt seg fast på baken og lårene. Jeg er ifølge BMI undervektig, men likevel har jeg altså fullt av cellulitter - det er så irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

noe av det mest sexy jeg ser er gutter med fine sommerbrune underarmer, med tydelige blodårer....!! :oops: :sjarmor: :blunke:

(Trenger ikke være noen slags bodybuilder for å ha det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykke, lange og gule tånegler er det verste jeg vet :o

Enig!!!!! :veldigsur: Knoklete føtter og hårete tær. Veldig hårete rygger får meg til å grøsse - i negativ forstand.

Scrotum når det er varmt er ikke spesiellt pent heller.

Brede skuldre og muskuløse rygger er pent, mange romper også.

Og forresten - mine egne antydninger til ridebukselår er det desidert styggeste!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig i at føtter er ekkelt...noen som husker reklamen for STA eller Kilroy for en tid tilbake, da de reklamerte med ekle føtter med gnagsår på...usja meg... :-?

Synes heller ikke det er så gøy med lange hår og negler som dukker opp i vasken når man skal til å pusse tennene... :erter:

Klemz :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...