Gå til innhold

Mindre pene kroppsdeler


jamie

Anbefalte innlegg

Luere på en rar ting egentlig...

Hvilke(n) kroppsedeler liker dere ikke? Synes er stygge og osv...

Eller liker dere alle like godt/ dårlig?

Jeg for min del synes at ører og føtter er noe av det styggeste på menneskekroppen. :oops:

Dere da?

jamie :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føtter ja.. har kjempeproblemer med det. :oops: Marerittet var IKEA reklamen for to år siden (?). Det var bare to meget store føtter på en gressplen.. ANGST :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føtter er det verste jeg vet. Praktisk å ha selvfølgelig, men ufyselige er de !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen ting imot føtter generellt, men knusktørre og ustellte føtter synes jeg er veldig lite pent.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker heller ikke føtter noe særlig, passer dermed på at mine er velstelte og så pene de kan være...

ører synes jeg derimot kan være ganske søte, dersom de er små vel og merke.

av kroppsdeler som man liker kommer det liksom ann på personens kropp.. lurer på om det er enkroppsdel som er pen på alle uansett fasong og form? hm... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuuuuæææææh!

Føtter er bare noe av det mest ufyselige jeg kan tenke meg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starya

De eneste føttene jeg tåler er mine og ungens.

Da jeg var unge pleide moren min å sette meg til å smøre inn/massere føttene henner. Det stammer nok derfra, ja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg er litt fasinert av føtter jeg.

Skjønner ikke helt hva som er ekkelt med dem...

Faktisk tror jeg ikke at jeg reagerer på en bestemt kroppsdel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det må nok bli føtter ja..og tydelige blodårer..får litt "klaus" av ordentlige tydelige blodårer i f.eks panna på folk..

Ganske tåpelig av meg, men jeg tåler ikke sånne ting.. :oops: men det var jo ingen kroppsdel i så måte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya
...altfor små ører synes jeg også er ekkelt...

Hmpf! Bare pass deg du! :evil: *kjenner på ørene mine* Hmm, hvor smått er for smått...?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Er det noe som virkelig er ekkelt så er det navel....

Og så skjønner jeg ikke hvorfor vi er utsyrt med føflekker...store eller utstikkende føflekker er ekkelt... :Gjesp:

Dessuten syns jeg ikke pungen til gutta er direkte stilig heller :o merkelig konsistens på..... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker føtter, jeg...Man bare når de er myke og velstelte. Velstelte og myke føtter kan faktisk være veldig fine...

Men halvfeite mannfolk med lange tånegler og tørre, møkkete føtter som går barføtt i "jesussandaler" er det KVALMESTE som finnes!

Den styggeste "kroppsdelen" må være lange tånegler! :eeeh:

Forøvrig har jeg veldig lett for å falle for en vakker, muskuløs mage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykke, lange og gule tånegler er det verste jeg vet :o

Ellers er det ikke spesielt lekkert med hår på tærne.... eller hår i nakken. Så en fyr her en dagen med hår over hele nakken, det må da gå an å barbere det vekk????? :o

Føflekker er heller ikke pent, og det har jeg ca. 100 000 av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

Snakker man om kroppsdel som er ekkel, tror jeg jeg nevner ustelte føtter! Føtter i seg selv, er ikke så avskrekkende, men ustelte føtter med hard hud og hår - usj! *skrekk o gru*

Ellers er jeg ikke så glad i å se svært synlige blodårer i ansiktet heller,- og kjempehårete ører og nesebor :o uæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tær!!!

Også enig i at navlen er litt småekkel... ihvertfall så synes jeg det når jeg ser tenåringsjenter med glipe på magen som står åndsfraværende å peller seg i navlen.... UÆÆÆÆH.. DET er ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Virker som mange her har en "greie" for føtter... Må bare tilføye noe som flere har sagt: Tånegler... Harde.. Ekle... ÆSJ!!!! Det er noe av det mest kvalmende jeg kan tenke meg... Hårete, svære manneføtter med store, lange og gule negler. *spy*

Urk.. Blir litt småkvalm nå jeg... :ler:

jamie :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...