orkana Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hei! Ser litt på nettet på brudekjoler og finner på nettsiden www.houseoffashion.no mange fine og billige kjoler. Er det noen som har noen erfaringer med denne nettbutikken eller kjøp over internett generelt? Jeg er ganske skeptisk til å kjøpe kjole på nettet med tanke på str og sånn.
Lykkelille Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Det er der jeg har funnet kjolen jeg ønsker meg.. Men har enda ikke tort å bestille, siden en bare sender inn mål og ikke får prøvd den på først. Hvilken kjole har du pekt deg ut der?
orkana Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Har sett på en enkel kjole med stropper. Dritlekker :D Har sendt dem en mail med spm om retur og bytterett. Har skikkelig lyst på den kjolen, men tørr jeg?? Hva om str ikke passer eller den ikke er fin på meg? Om jeg får returnert den, tror jeg kanskje at jeg tar sjansen
orkana Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Har nå fått svar fra House of fashion, og de tar ikke skreddersydde kjoler i retur. De har heller ikke noe tlfnr på kontaktinfo, så det kan bli vanskelig å få tak i dem om det skulle være noe med kjolen eller om det skal gjøres endringer. Jeg tar ikke sjansen på å bestille fra dem...
Lykkelille Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Hørtes ikke noe særlig ut det da. Nå ble jeg ihvertfall i tvil om jeg vil kjøpe gjennom den nettsiden, ønsker ikke ta noen sjanser med brudekjolen, og har ikke råd til å kjøpe flere Kanskje de har samme kjolene andre steder?
Gjest tasha Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 har kjøpt kolje der jeg, passet veldig bra den i one size. kanskje littebitt små i str
Gjest Gjest_Natasha_* Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 har kjøpt kolje der jeg, passet veldig bra den i one size. kanskje littebitt små i str ONESIZE ????????????????????????
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 ONESIZE ???????????????????????? Onesize er moro.....
Gjest -Maggie- Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Jeg kjøpte ei bukse der engang, som kom i for liten størrelse i forhold til hva jeg hadde bestilt. Jeg sa ifra, og fikk en hyggelig melding tilbake om at det skulle ordnes med en gang. Det er imidlertid mange måneder siden nå, og jeg har ikke hørt noe etter å ha purret på dem heller...
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 Jeg kjøpte ei bukse der engang, som kom i for liten størrelse i forhold til hva jeg hadde bestilt. Jeg sa ifra, og fikk en hyggelig melding tilbake om at det skulle ordnes med en gang. Det er imidlertid mange måneder siden nå, og jeg har ikke hørt noe etter å ha purret på dem heller... Jeg bestillte klær der for 5uker siden som jeg ennå ikke har fått.Har skrevet mange mailer til dem å etterlyst klærne mine å de sier de har sendt dem for lenge siden og skal hjelpe meg å finne ut hvor pakken er..men hjelper de meg egentli?Nei! kommer bare med tomme ord! nå er jeg max lei! ikke kjøp hos house of fashion!
Gjest SIV- IDA Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har kjøpt kjole derfra. Er veldig fornøyd med den. Sendte inn mine mål og den sitter som et skudd. Men det fulgte ikke noe vask/ rens anvisning med, så nå vil jo ikke renseriet rense den, for de er redde for å ødelegge kjole min da. Det skjønner jeg. Jeg har sendt 4 mailer til House of fashion, men har enda ikke fått noe svar. Så jeg er litt frustrert nå da. Føler at de ikke kjenner sitt ansvar overfor sine kunder. Og etter norsk lov er det ikke lov å selge noe uten rens/vask anvisning. Kjenner at irritasjonen vokser for hver dag uten svar fra de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå