Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:rødme:

Eg er sååå forelska, aldri hatt slike følelsar for nokre andre før.

Har det såå godt..er sammen med en mann som flytta hit for ca. 7 mnd sidan.

Han er også sjefen min...kremt.. Og eg er i en læresitvasjon. :sjenert:

Vi veit begge 2 at det egentleg ikkje er lov, men vi klarer rett og slett ikkje vente...han har sagt til meg at han kan finne seg en anna jobb, men eg føle det blir så dumt, han har også kjøpt seg leilighet som skal stå ferdig i august 08.

:sengekos: Vi driver no på... Men vi må alltid vere forsiktige..

Det savnar eg veldig..å vere sammen med han offentleg, det samme føler han også. Eg er ferdig som lærling om 5 mnd ca..

Har dokke nokre råd?? Noken som har vert i samme sitvasjon??

Vi har det veldig vondt begge 2 for vi er begge totalt oppslukte i kvarandre, og vil vise verden at vi er sammen...sukk :love:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_ung mor_*
Skrevet

skjønner ikke helt problemet jeg da.... ?

om dere vil være sammen, hvorfor kan dere ikke?

Jeg er sammen min kollega, alle vet om oss

Skrevet

JA, men han er sjef eg er lærling...er der ingen reglar for det???

Skrevet
JA, men han er sjef eg er lærling...er der ingen reglar for det???

Det bør du vel spørre kjæresten din om, for siden han er din sjef har han helt sikkert oversikt over eventuelle regler. Det kan jo også hende at det er snakk om uskrevne regler, der det kan skape "bråk" på jobben hvis det blir kjent at sjefen har innledet et forhold til en lærling. Mulig han er redd for å bli sett på som en som utnytter seg av sin stilling og det ujevne maktforholdet som er mellom dere, eller at han er redd for at andre skal tro du får særfordeler av at dere er sammen. Uansett vil vel alle som eventuelt får vite om dette tenke at han umulig kan være objektiv og profesjonell når det gjelder deg og din innsats, og det kan jo også hende at du vil få problemer med å få godkjent læretiden din hvis det kommer fram at dere er kjærester, nettopp fordi han umulig kan vurdere deg objektivt.

Kan du ikke snakke med ham om det da, og spørre ham hvorfor det må være hemmelig?

Gjest Gjest_ung mor_*
Skrevet

Om han har ansvaret for deg som lærling har ingenting å si på din utdannelse - fordi når du skal opp til prøve er det jo helt andre, fremmede personer som skal vurdere deg. Det har heller ingenting å si ifht læreprosessen - det som betyr noe der er jo at du får den opplæringen du skal ha.

Om det er regler for forhold på jobben hos deg, hadde du visst om det var. Noe av det første som blir opplyst deg som lærling, og som du hele veien må forholde deg til, er jo Nettopp lover og regler ...

Skrevet

Eg er 24år og 5 mnd igjen av læretida mi..., og han er 28år.. Nyutdanna..men utruleg dyktig =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...