Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Uff, jeg er litt oppgitt her jeg sitter. Det har seg slik at jeg sliter litt med mannen min. For det meste går dubesøkene hans greit, men saken er den at av og til blir bæsjene hans veldig stor. Dette er jo ikke galt i og for seg men saken er at han blir veldig stolt av seg selv.

Han kommer ut uten å tørke seg og ber meg komme og se på. Av og til gjør jeg det bare, men prøver som regel å virke veldig opptatt. Han har ikke noe ekkel fetisj eller noe slikt det er bare at han blir så stolt av hva han har utrettet.

Jeg har prøvd å få fram at jeg ikke liker dette og noen ganger virker det som om han forstår det. Men det virker og som at når han først blir så oppglødd etter sitt eget underverk så må han bare vise det til noen. Kompisene hans synes det er morsomt, men jeg blir bare så oppgitt. Har dere noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be han om å tørke seg i ræva og spyle ned?!

Skrevet

Fytti katta så uhygenisk...

Føler med deg, rett og slett... Er sånn som 3 åringar gjere.. huff....

"KOM Å TØRK MEG MAMMA!!!"

Be han vokse opp...seriøst!

Skrevet

Foreslå at han tar bilde av den og legger det ut på nettet.

Skrevet

Si det i klartekst, du vil ikke se basjen hans uansett hvor stor den er! Og slutt å bli med på doen for å beundre verket!

Skrevet

Kanskje han er interessert i Rate My Poo konseptet?

:ler:

Samboeren fikk også en latterkrampe her.. Beklager, men det var jo da litt underholdene... :)

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet

Er det ikke bare å fortelle han at du finner det usmakelig?

Ellers er jeg enig med Pax, han kan ta bilde av det å legge det ut på nettet for spesielt interreserte.....

Skrevet

:ler:

Fy faen den sida var helt jævlig motbydelig!!

Skrevet

Ho,ho...jeg lo godt av denne siden. Trodde jeg var for gammel for bæsjehumor, men dengang ei :ler:

Skrevet

Hahahaha

I vår verden ville det være et utslag av syk humor.

Hadde mannen min bedt meg komme å se på en ekstra stor bæsj ville jeg nok ha ledd høyt og lenge, og antagelig rost høylytt både farge og konsistens, og hvilket storslagent mesterstykke bæsjen var. Men så er ikke jeg så sart av meg akkurat da.

Hadde han ment det seriøst, uten et lite snev av ironi eller humor så hadde jeg derimot seriøst ment at han hadde en skrue løs.

Skrevet
Hahahaha

I vår verden ville det være et utslag av syk humor.

Hadde mannen min bedt meg komme å se på en ekstra stor bæsj ville jeg nok ha ledd høyt og lenge, og antagelig rost høylytt både farge og konsistens, og hvilket storslagent mesterstykke bæsjen var. Men så er ikke jeg så sart av meg akkurat da.

Hadde han ment det seriøst, uten et lite snev av ironi eller humor så hadde jeg derimot seriøst ment at han hadde en skrue løs.

Helt enig. :)

Skrevet

Seriøst..??? Lenge siden jeg har ledd så godt, hvor gammel er han lurer jeg på...?

Gjest Gjest
Skrevet

Putt avføringsmiddel i maten hans, uten at han merker det.

Da kommer det bare flytende avføring ut, og det synes han nok ikke er noe å vise frem.

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet
Putt avføringsmiddel i maten hans, uten at han merker det.

Da kommer det bare flytende avføring ut, og det synes han nok ikke er noe å vise frem.

Kanskje han finner det interresant, hvem vet?.... :erter:

ÆSJ, bæsj :ler:

Skrevet

LOL :ler:

Be han vokse opp TS

Skrevet
Samboeren fikk også en latterkrampe her.. Beklager, men det var jo da litt underholdene... :)

Min også. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han har lyst til å bli far?Han kan ikke føde barn,så istedenfor viser han frem "gutten sin" hehehe :ler:

Gjest Gjest_Bee_*
Skrevet

Trøkk hue hans nedi dass neste gang han skal vise deg dritten sin. For en FREAK!

Skrevet (endret)
:fnise: er det virkelig sant dette.........det er jo som å høre en treåring som har bæsja på do for første gang. :ler: Endret av kospia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...