Thomasine Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Er noen her kjente i Bergen? Vi vil gjerne ta med barna til Bergen en weekend. Trenger tips til bosted for oss. Vi vil gjerne bo sammen, dvs. et hotell med familierom eller evt. leilighet (hvis det finnes for 3-4 dager...) Gjerne sentralt slik at vi kan spasere til sentrum. Om bostedet er litt barnevennlig gjør heller ingenting... Tips?
molly83 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Henger meg på den tråden her,vi trenger tips om det samme.. Overnatting i bergen sentrum..
Gjest Gjest_lunina_* Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Vel, jeg er fra Bergen da, og kan anbefale Hotell Neptun, i waldorgsgateettellerannet. Er et fint hotell, med veldig fine, store rom i tredjeetasje:) Hotellet ligger mellom Torgalmenningen og Nordnes, med gågaten og Akvariet. Fem minutter fra de fleste steder egentlig:) Ellers har vi jo SAS og Thon Hotel Bristol. Ligger veldig eksremt sentralt, begge to:) Lykke til på turen!
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Jeg kjenner noen som leide 4-sengs rom på vandrehjemmet YMCA. De var veldig fornøyd. http://no.bergenhostel.com/
Gjest Gjest_LM_* Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Citybox, kanskje? Citybox Ligger i nærheten av Grieghallen. Bare 5 min spasertur til selve sentrum. 900,- for familierom m/ bad. Bilde
Thomasine Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2008 Takk for flere svar. Vi skal sjekke dem opp til helgen!
gladidag Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 IKKE Thon Bristol....har bodd der noen ganger og rommene er bittesmå og endel støy fra gaten. Hotel Norge har endel store fine rom, veldig sentralt. Ellers er Havnekontoret det aller fineste hotellet syns eg:) Ligger i nærheten av Håkonshallen og SAS Bryggen( som og er fint)
Thomasine Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2008 Ble Gøteborg på oss isteden, men tar vare på denne diskusjonen til neste gang vi skal ta en tur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå