Gå til innhold

Jentefilmer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal se film i kveld, og trenger sårt noen anbefalinger! Har sjekket ut den Jane EYre listen, men har også lyst til å se noe moderne. Noen forslag? Er filmen Venus bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da måå jeg anbefale "love song for Bobby Long", den er vanvittig bra, og ikke så klissete som tittelen tilsier!

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Da måå jeg anbefale "love song for Bobby Long", den er vanvittig bra, og ikke så klissete som tittelen tilsier!

Den er kjempefin, var i utgangspunktet utrolig skeptisk til den filmen utfra tittelen og coverteksten, men ble gledelig overrasket.

Spørs jo litt hva slags filmer du er ute etter da, men filmer som går igjen på jentekvelder her er "10 ting jeg hater ved deg", "Dirty Dancing", "Save the last dance", "Cruel intentions", "Bridget Jones" og det var de jeg kom på akkurat nå!

Har ikke sett Venus, så den kan jeg ikke gi noe kommentarer til.

Skrevet

Alfie..

Jeg er svak for Jude Law.. :rosasmil:

Skrevet

:hjerter::hjerter_rundt: :rødme:

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Alfie..

Forelska meg i Jude Law da jeg så "The Holiday", som forresten er en skikkelig søt og romantisk film ;)

Gjest Valiant
Skrevet
Alfie..

Om noen skal se Alfie så skal man se Orginalen med Michael Cain. Og ikke en dårlig kopi.

Skrevet

Thelma and Louise er jo en kjempe fin jente film, og she devil. Litt gamle men bra:)

Skrevet
Om noen skal se Alfie så skal man se Orginalen med Michael Cain. Og ikke en dårlig kopi.

Sett den og, men jeg tviler på at alle videoutleiesteder har den, mange konsentrerer seg for nyere filmer ;)

Skrevet

Notting hill er min ultimate film!

Skrevet

Enkel, men underholdende: Hvordan bli dumpet på 10 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...