Gjest Golden Girl Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Tenker på å bleke tennene. Har ikke veldig gule tenner, men savner et litt mer hvitt colgate-smil. Noen som har prøvd noen produkter som funker? (Ja, jeg vet tannleger gjør det, men det blir litt dyrt.) Hvilket produkt har du prøvd, hvordan funker det, hvor har du kjøpt det og hvor mye koster det?
California Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Tenker på å bleke tennene. Har ikke veldig gule tenner, men savner et litt mer hvitt colgate-smil. Noen som har prøvd noen produkter som funker? (Ja, jeg vet tannleger gjør det, men det blir litt dyrt.) Hvilket produkt har du prøvd, hvordan funker det, hvor har du kjøpt det og hvor mye koster det? Crest WhiteStrips funket på meg. Små plastremser med blekestoff som du bretter rundt tennene, har på 2x30min i 1-2 uker. Kjøpte det i butikk (CVS/RiteAid) i USA, men finnes sikkert på eBay. Kostet rundt $30, altså ca 150kr. ellers er det en del tråder om bleking av tenner her på forumet, du kan jo gjøre et søk også.
Gjest Golden Girl Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Crest WhiteStrips funket på meg. Små plastremser med blekestoff som du bretter rundt tennene, har på 2x30min i 1-2 uker. Kjøpte det i butikk (CVS/RiteAid) i USA, men finnes sikkert på eBay. Kostet rundt $30, altså ca 150kr. ellers er det en del tråder om bleking av tenner her på forumet, du kan jo gjøre et søk også. Takk for tipset. Nå har jeg registrert meg på eBay for første gang og greier. La inn et bud på Crest Whitestrips, og ble slått 3 sekunder før slutt. Grrrrr!!!
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Crest WhiteStrips funket på meg. Små plastremser med blekestoff som du bretter rundt tennene, har på 2x30min i 1-2 uker. Kjøpte det i butikk (CVS/RiteAid) i USA, men finnes sikkert på eBay. Kostet rundt $30, altså ca 150kr. Hvor lenge forble tennene bleke da?
California Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Hvor lenge forble tennene bleke da? De ble ikke Hollywood-hvite, men ihvertfall en klar nok forskjell til at jeg ble fornøyd. Nå, et halvt år etter, ser jeg fortsatt forskjell på mine tenner og andre sine på bilder. Jeg brukte ikke opp hele pakken med strips heller, så kan friske opp litt hvis jeg føler for det. Deilig å føle seg vel når man smiler!
California Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Takk for tipset. Nå har jeg registrert meg på eBay for første gang og greier. La inn et bud på Crest Whitestrips, og ble slått 3 sekunder før slutt. Grrrrr!!! Så kjipt! Lykke til neste gang da
Gjest Golden Girl Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 http://www.tannbleking.nu/ Har sett de har denne på Vita. Har du prøvd den selv? Hvor blendahvitt blir det? Jeg ser mange som har prøvd ulike produkter hvor det har blitt hvitere, men ikke så hvitt som de skulle ønske.
mee mee Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Prøvde også crest whitestrips, å de funket veldig bra på meg:)
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Bare pass på så det ikke blir for hvitt. Det er ikke noe fint når det ser unaturlig ut.
Gjest LanaLane Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Skrev om Crest Whitestrips på den andre posten din Goldengirl...Prøv den, det er helt sinnsykt bra! Hvite, men naturlige, ikke noe snøblindhet her i gården:)
Gjest Golden Girl Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 Skrev om Crest Whitestrips på den andre posten din Goldengirl...Prøv den, det er helt sinnsykt bra! Hvite, men naturlige, ikke noe snøblindhet her i gården:) Får håpe jeg har mer flaks med eBay fra nå av, da...
Betsy Skrevet 8. mars 2008 #13 Skrevet 8. mars 2008 Disse Crest Whitestrips som dere snakker så varmt om, hvordan er den i forhold til følsomheten i tennene? Merket dere økt ising/følsomhet etter at dere hadde brukt de? Har planer om å kjøpe disse stripsene jeg og, men gidder ikke hvis man kan få au-au i tennene etterpå!
California Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 Disse Crest Whitestrips som dere snakker så varmt om, hvordan er den i forhold til følsomheten i tennene? Merket dere økt ising/følsomhet etter at dere hadde brukt de? Har planer om å kjøpe disse stripsene jeg og, men gidder ikke hvis man kan få au-au i tennene etterpå! De første fem dagene gikk det greit uten sensitive tenner, men merket etterhvert at de ble sensitive i 1-2 dager etter å ha hatt på strips. Jeg frisker opp litt av og til, og da er de sensitive i et par dager. For meg gjør det ikke vondt, det er bare litt ubehagelig. Men verdt noen dager med sensitive tenner for å få hvitere tenner:) Men har ikke merket at tennene har blitt mer sensitive totalt sett, etter et par dager går det over og da er mine helt normale ihvertfall.
Betsy Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 De første fem dagene gikk det greit uten sensitive tenner, men merket etterhvert at de ble sensitive i 1-2 dager etter å ha hatt på strips. Jeg frisker opp litt av og til, og da er de sensitive i et par dager. For meg gjør det ikke vondt, det er bare litt ubehagelig. Men verdt noen dager med sensitive tenner for å få hvitere tenner:) Men har ikke merket at tennene har blitt mer sensitive totalt sett, etter et par dager går det over og da er mine helt normale ihvertfall. Da får jeg stole på det. Er jo i grunnen bare å prøve seg frem, og håpe at man i allefall får hvitere tenner!
Gjest Golden Girl Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 Helt umulig å vinne de eBay-produktene! Gir opp... Kjenner ingen i USA heller. Tror jeg heller skal prøve noe man får tak i her i Norge.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #17 Skrevet 8. mars 2008 De har Crest Whitestrips på amazon.com, men jeg vet ikke om de sendes til Norge.
Maneo Skrevet 8. mars 2008 #18 Skrevet 8. mars 2008 Istedenfor å prøve å vinne auksjoner, kan du jo heller ta "Buy it now"?
Gjest Golden Girl Skrevet 8. mars 2008 #19 Skrevet 8. mars 2008 Istedenfor å prøve å vinne auksjoner, kan du jo heller ta "Buy it now"? Da sparer jeg jo ingenting!!! Og da blir det pluss frakt like dyrt som de jeg finner i butikken her uansett...
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #20 Skrevet 9. mars 2008 Har tengt å bestille crest white strips hos dentist.net i usa. men lurer på en ting.. hvaslags sort kjøper dere. classic 6% hydrogen peroxid. premium 10 % premium pluss 10% renewal 9,5 % professional 6,5 % suprem 14 % Husk på at Hydrogen Peroxid er DOBBELT så sterkt som Carbon Peroxid,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå