Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Enkelt og greit..Hvordan møtte du din kjære? Og hvor lang tid tok det før dere ble kjærester?
Noli Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Vi møttes på irc i begynnelsen av februar, snakket sammen på telefonen første gang i slutten av april, og ble kjærester i begynnelsen av juni, første gangen vi møttes rl.
Amalie_85 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Møtes på ett møte i april (bare hilste på hverandre), møtes igjen i juni og ble vel kjærester da Så sånn sett tok det vel 2 dager før det ble oss
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 På en av øyene i Oslofjorden en sensommer for ca. 5 år siden Vi ble kjent, ble venner og var det ca 1 år før vi ble kjærster
lolita90 Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 jeg og kjæresten min ble kjent via en kompis... og tok vel 3 mnd så ble vi sammen
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Vi møttes på frisørsalongen til kona hans! Kunder i hver vår stol. De er ikke gift lenger, men det er VI! Krevde litt innsats fra min side for å kape han da, men det var verdt det :D
Concertina Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Vi møttes på irc, har sittet på samme kanel i mangemange år og har også endel felels venner selv om vi aldri hadde møtt hverandre (trodde vi)... Vi snakket litt sammen her og der, så begynte vi å snakke sammen veldig mye rett før jula 2003, og jeg måtte bare treffe han! Siden jeg bodde utenlands så hadde jeg dårlig tid, så jeg dro på besøk til han i romjula, og det ble full klaff! Vi traff hverandre en gang til før jeg dro utenlands igjen, og min kjære kom på besøk til meg 3 uker senere, vi snakket sammen på telefon annenhver dag fram til det... Vi betegnet oss ikke som sammen offisielt før etter at han kom på besøk, men vi var vel sammen allerde før det... Og vi feirer årsdag på den dagen vi traff hverandre første gang, i jula så hadde vi 4-årsdag og min kjære fridde, og nå planlegger vi bryllup!
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Vi møttes på frisørsalongen til kona hans! Kunder i hver vår stol. De er ikke gift lenger, men det er VI! Krevde litt innsats fra min side for å kape han da, men det var verdt det :D Sikkert romantisk for dere men kanskje ikke for dengangen hans kone. Hun ble jo bedratt, eller ble kjærligheten mellom dere utviklet etter skilsmissen?
Lovely.One Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Jeg og samboer møttes på jobb faktisk,... Jeg ble betatt umiddelbart! Han var utrolig kjekk, intelligent og 5 år eldre, men jeg ble fort usikker på følelsene mine, og når han prøvde seg så var jeg litt avisende. Etterhvert bestemte jeg meg for å bare glemme alt det som kan gå galt og heller bare hoppe i det. Så jeg ba han på middag og kino. På kvelden fikk jeg et langt og godt kyss og vi har vært sammen siden.. Ble vel sammen 2 mnd etter at vi traff hverandre og flyttet sammen inn offisielt for 1 år siden. Jeg er like forelsket ennå... Kjærlighet er så fantastisk! Det er så rart for jeg er bare 20 år, men jeg føler virkelig at dette er mannen for meg.. :rødme:
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Mulig jeg er dum, men hva er irc???
gladidag Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Mulig jeg er dum, men hva er irc??? Da er jeg og dum....lurer på det samme:) Møtte min kjære på et rimelig harry utested...han var i byen min for første gang eg hadde besøk av en venninne utenbys fra som ikke ville bli med på stampuben min....HELDIGVIS! Trodde han bare ville bli en one night...men jammen ble han mitt livs store kjærlighet :love:
Gjest Ingrid BN Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 Artig å se at det er flere her som hadde første møte på IRC! Jeg og kjæresten møttes første gang på en liten kanal på IRC, og prata egentlig bare tull i 2 mnd eller noe. Etterhvert ble jeg sinnsykt nysgjerrig på hvordan han så ut og sånt, så jeg startet en privat samtale og begynte nærmest å kryssforhøre han! Etter dette forsvant han fra IRC i overkant av en uke - og jeg ble totalt desperat!! Merkelig følelse..! Viste seg at han hadde vært på påskeferie.. Deretter pratet vi mer og mer seriøst i ca 6 mnd, mest over tlf. Ene måneden ble faktisk så ille at stakkars mannen endte opp med en telefonregning på rundt 11 000!! Må vel da også si at han bodde i Trondheim og jeg i Drammen. Men så fant vi til slutt ut at vi måtte møtes IRL, siden vi egentlig allerede hadde følelser for hverandre.. :rødme: Så da ble det til at vi møttes på Elvefestivalen i Drammen august -03 og dro på konsert med Briskeby. Er like forelska den dag i dag egentlig!
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. mars 2008 #13 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Endret 8. mars 2008 av Morgan le Fay
Concertina Skrevet 7. mars 2008 #14 Skrevet 7. mars 2008 Mulig jeg er dum, men hva er irc??? IRC = internet relay chat
Gjest Elize Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 Vi møttes på en privatfest, jeg overnattet der og dagen etter kom han innom å tilbød seg å kjøre meg hjem og siden har det vært oss. Snart 3år
Gjest Pupsilure Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 Det var nylig en tråd om det samme tema. Se om du finner den, så får du enda flere svar Jeg møtte min på nettet. Full klaff med en gang. Han flyttet inn 4 mnd senere
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #17 Skrevet 8. mars 2008 Sikkert romantisk for dere men kanskje ikke for dengangen hans kone. Hun ble jo bedratt, eller ble kjærligheten mellom dere utviklet etter skilsmissen? De var gift, men hadde allerede startet en prosess emd å gå fra hverandre. Som ble framskyndet da jeg kom inn i bildet. Nå er alle lykklige
Gjest Sativa Skrevet 8. mars 2008 #18 Skrevet 8. mars 2008 Jeg var på byen og traff han i kø i minibanken. Vært sammen siden :-)
Gjest Raptuza Skrevet 8. mars 2008 #19 Skrevet 8. mars 2008 På bibelskole i Troms, der det ikke var lov å bli kjærester....nå er vi gift på 12 året og har familie.
Gjest Anerikke Skrevet 8. mars 2008 #20 Skrevet 8. mars 2008 Vi traff hverandre i bryllupet til en felles kompis, på hurtigruta. Full klaff, og under ni mnd etterpå var det vi som giftet oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå