Gå til innhold

ER DET SEXY MED BRILLER?

Fremhevede innlegg

Gjest jente27
Skrevet

et lite spørsmål: synes dere (menn og kvinner) at det er sexy med briller???

mister man ikke draget når man har briller på???

eller har man like stor sjangs på det motsatte kjønn som de uten briller???

jeg er 27 ,dame,og bruker briller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En del kvinner kan være mer sexy med briller! Kommer an på kvinnen! :)

Gjest Brillefin
Skrevet

Det er ikke i brillene seksualiteten ligger. *orienterer*

Det er i utstrålingen, sexy eller ikke befinner seg.

Men det er uansett lurt å ta brillene av under seksuell utfoldelse. Ellers kan det fort bli et 7-8000 kroners nummer.

Skrevet

Jeg synes menn uten briller er mest sexy.

Brillene kommer litt "i veien" for utstrålingen og utseendet.

Skrevet

Briller i seg selv er ikke sexy, men jeg synes kjæresten min er kjekkere med briller enn uten. Det er sikkert bare fordi jeg er vant til å se ham slik, det blir litt rart uten.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri sett en mann jeg har syntes har vært kjekk som bærer briller. Det er noe med at brillene tar all oppmerksomheten bort fra fjeset. Så, nei, jeg tror aldri jeg kunne ha falt for en mann med briller, fordi jeg ikke får sett ansiktet skikkelig, det forsvinner liksom.

Men jeg synes kvinner kler briller mye bedre da, men så er jeg jente selv da, så jeg vurderer ikke kvinner som " mulige" partnere..

Gjest Valiant
Skrevet

Kommer ann på hvem som har dem på

Gjest Bellatrix
Skrevet
Kommer ann på hvem som har dem på

Jepp. Det kommer helt an på hvem som har de på og om brillene er fine.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg mener at briller absolutt kan være sexy på riktig person, og det har jeg vel stort sett ment siden jeg så Ryan Phillippe i Cruel intentions for mange år siden ;)

Skrevet
Jeg mener at briller absolutt kan være sexy på riktig person, og det har jeg vel stort sett ment siden jeg så Ryan Phillippe i Cruel intentions for mange år siden ;)

Ja, ikke sant!

Hehe, følte meg som en gammel gris her.. Men den filmen er vel gammel ;)

Det er helt klart noen som kler briller veldig godt. Men med de riktige brillene, så synes jeg de fleste ser bra ut med briller.

Skrevet

De fleste menn blir hakket mindre sexy når de tar på seg briller mener jeg. Kvinner kan jeg ikke uttale meg om.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har kun fått positive tilbakemeldinger når jeg har brukt mine (lese)briller. Spurte en vennine om dette: jeg forstår ikke helt hva som er så sexy med briller. Responsen var: du bak dem.

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet

Kommer ann på brillene og om vedkommende kler dem!

Gjelder både gutter og jenter!

Skrevet
et lite spørsmål: synes dere (menn og kvinner) at det er sexy med briller???

Jaaa! Mange kjekke mannfolk med briller, så lenge brillene passer med "helheten". Jentene ser jeg ikke så nøye på, da jeg er jente selv.

Bruker forresten briller selv også, men trives best uten.

Skrevet

Ja, noen. Men det spørs da hvilke briller, hvem bruker dem og hvrodan en bruker dem.

Briller er til dels en tilbehør - noen kan bruke dem, noen kan ikke. Noen kan se veldig kul ut med dem, for noen blir det bare teit.

Om briller gir sexappeal er en ting, men jeg kan godt tilstå at mennesker mer briller virker mer intellektuelle/smarte.

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet
Om briller gir sexappeal er en ting, men jeg kan godt tilstå at mennesker mer briller virker mer intellektuelle/smarte.

Enig. Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor folk med briller liksom ser mer smarte ut!

Det har jo ingenting med hverandre å gjøre.

Bruker du briller så ser du dårlig og ferdig med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...