Gjest Gjest_girl85_* Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hei Jeg er en jente på 22. Jeg får ofte sprutorgasmer. Har fått det siden jeg var 17. Men har kun fått det på egen hånd. Aldri med en mann. Her om dagen opplevde jeg noe innmari flaut, som jeg ikke vet helt hvordan jeg skal takle. Jeg og bestevenninna mi hadde vært ute på byen. Jeg skulle ligge over hos henne. Da vi kom hjem begynte vi å prate over et glass vin. Samtalen gikk etterhvert over på sex. Jeg ble ganske tent av det. Så da vi hadde lagt oss hver for oss (jeg på sofaen) greide jeg ikke å la vær å ta på meg selv under teppet. Vel, det ene førte til det andre, og jeg onanerte til "point of no return". Det gikk for meg! Noe så inn i granskauen også. Selvfølgelig måtte jeg sprute... Big time... Jeg trodde jeg hadde kontroll, men neida. Og selvfølgelig slapp jeg gjennom et langt stønn også. Dette resulterte selvfølgelig i at venninna mi kom inn på stua og lurte på hva som foregikk. Jeg ble helt sprutrød og greide ikke å få fram et ord. Jeg var bare sååå flau. På sofaen var det selvfølgelig en stor våt flekk som var umulig å sjule. Men det som så skjedde var helt uventet. Hun skjønte tydeligvis med en gang hva som foregikk og sa at hun ble så tent av jenter som spruter! Og lurte på om jeg kunne gjøre det en gang til så hun fikk se på. Jeg var temmelig sjokkert for å si det mildt, og fikk helt hetta. Jeg begynte å gråte og sa at jeg ville bare hjem. Jeg bare sa om igjen og om igjen unskyld før jeg stormet ut døra. Jeg har ikke turt å snakke med henne etter hendelsen, som skjedde for et par uker siden. Hun har prøvd å ringe meg. Jeg er ikke bifil, eller noe sånt. Og viste ikke at hun var det heller. Eller, jeg vet egentlig ikke om hun er det... Men nå i ettertid begynner jeg å leke med tanken at jeg kanskje skulle latt henne se likevel. Jeg er så forvirret. Det er bare det at jeg er så utrolig flau, og tør ikke se henne i øynene. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Er det noen som kan komme med et seriøst godt råd til meg. Jeg har ikke lyst å miste bestevenninna mi. Men jeg er bare så redd for at det allerede er ødelagt mellom oss. :gråte:
SMann Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Prat med din venninne. Er du redd for å prate, kan det være greit å skrive. Ærlighet varer lengst og så lenge din venninne reagerte som hun gjorde har du ingen ting å frykte. Du bør tenke deg godt om i forhold til om hun skal se på. Det kan tenkes at det kan bli vanskelig i forhold til en venninne hvis hun blir tent og du ikke føler noe i nærheten. Vær ærlig i forhold til dette også og vennskapet kan bli styrket og man vet hvor man har hverandre. Mange tenner på sprutorgasme, mange liker det og noen liker det ikke. Jeg har aldri sett det annet på film og må innrømme at det tenner meg å oppleve det!! :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg kunne reagert likt som henne. Vet ikke om jeg er bifil, men jeg kunne faktisk ha sagt det samme som hun gjorde av flere grunner. Dels hadde jeg faktisk hatt lyst til å se det (skriv det på kontoen for nyskjerrighet ), og dels hadde jeg følt det kunne avdramatisere situasjonen. Dagen etterpå kunne jeg fort ha følt meg like flau som det virker du gjør, og redd for å miste en venn. Snakk med henne, eller send henne en mail. Kan humor fungere? Si noe om "ææææææææææææææ, har ikke tatt telefonen for jeg måtte jobbe overtid for å betale renseriregningen " Kjenner ikke tonen dere har sammen, men om det passer så kanskje det går lettere med et flir. Men jeg nekter å tro du har mistet en venn pga dette!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå