Gjest Gjest_Luna_* Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Har noen kjøpt glatte-tang i USA? Eller bestilt derfra? Har dere fått riktig stikk-kontakt med? Tror jeg er mest interessert i ghd eller lignende. Noen.
California Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Har noen kjøpt glatte-tang i USA? Eller bestilt derfra? Har dere fått riktig stikk-kontakt med? Tror jeg er mest interessert i ghd eller lignende. Noen. Jeg har kjøpt i USA. Conair for ca.7 år siden, og Vidal Sassoon i fjor, kjøpt i butikk. Var jeg deg ville jeg kjøpt GHD, evt Chi der borte skal ha godt rykte. Det er definitift verdt å bruke litt ekstra penger på god kvalitet, ihvertfall om du har tenkt å bruke den mye. Om du får med riktig stikkontakt spiller liten rolle, det finnes små adaptere du kan sette på for å få norsk stikkontakt. Prøv å finn en helt enkel en. Det viktigste er at rettetanga er dual-voltage! Altså at den kan brukes på både 110v og 220v (eventuelt bare 220v som vi har her i Norge).
Gjest ts Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Ok, takk for tipset. Men er det noe å spare der da? Hvor mye tror dere glatte-tengene koster, og hvor skal jeg sende mannen min for å få tak i den?
California Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Ok, takk for tipset. Men er det noe å spare der da? Hvor mye tror dere glatte-tengene koster, og hvor skal jeg sende mannen min for å få tak i den? Her kan du se en liste over folica.com sine 10 mest solgte rettejern og pris. Ghd ser ikke ut til å være særlig billigere der, men Sedu og Solia er populære amerikanske merker. Sedu får du kjøpt i nettbutikken med egen norsk plugg, men hvis du kjøper den i amerikansk butikk antar jeg du kun finner 110v med am. plugg. Ellers av typiske butikkmerker pleier Conair som regel å være dual-voltage og veldig billig (250kr og oppover), men kvaliteten er så-som-så (se reviews på folica). Hvis du finner en du har lyst på, gå til produsentens hjemmeside, de har som regel oversikt over hvilke butikker som fører merket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå