Gjest tromsø bruda Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hei alle sammen. :love: Jeg er oktober brud i år :rødme: i tromsø og har kommet et godt stykke på vei i planleggingen. Men jeg er usikker på kjolen som vanlig, har funnet en jeg liker godt men tenker og bestille den via nettet. Jeg lurer på om det er noen med erfaring fra brudekjole.net eller fra somaras som reklameres for her inne? Er så usikker for jeg har sett mange si de er fornøyde mens andre ikke har fått det de har betalt for Er det noen som skal gifte seg i tromsø i oktober eller nært den datoen??
orkana Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hei alle sammen. :love: Jeg er oktober brud i år :rødme: i tromsø og har kommet et godt stykke på vei i planleggingen. Men jeg er usikker på kjolen som vanlig, har funnet en jeg liker godt men tenker og bestille den via nettet. Jeg lurer på om det er noen med erfaring fra brudekjole.net eller fra somaras som reklameres for her inne? Er så usikker for jeg har sett mange si de er fornøyde mens andre ikke har fått det de har betalt for Er det noen som skal gifte seg i tromsø i oktober eller nært den datoen?? Hei! Jeg er veldig skeptisk til å skulle bestille brudekjole fra nett, selv om det kanskje kan være billigere. Men viss du har vært å prøvd en kjole og finner samme på nett, så går det helt sikkert bra Jeg ska gifte meg i Harstad
LilleEkorn Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Ser også at det er fler her inne som har prøvd torunns drømmekjoler og diva x. har ikke kjennskap til de selv, men mye positivt om de her inne
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Takk for svar:) Har ikke prøvd den kjolen jeg har sett på, for den er på nettet men har fått kontakt med henne fra somaras. Hun svarte med en gang på mailen og virker seriøs. Men huff er så usikker altså. Er jo en del penger. Jeg tenkte jeg skal gå på brudesalong snart og prøve kjoler for og se hvilken fasong som passer min kropp osv.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Hei! Jeg er veldig skeptisk til å skulle bestille brudekjole fra nett, selv om det kanskje kan være billigere. Men viss du har vært å prøvd en kjole og finner samme på nett, så går det helt sikkert bra Jeg ska gifte meg i Harstad Harstad ja det er ikke så langt unna meg det:) Pleier og være der på "ferie" av og til. Når er det du gifter deg, og har du kommet langt i planlegginga?
Lovinda82 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Gifter meg i slutten av september. Det er ellers en tråd her inne for Tromsøbruder Jeg fant kjole på Hans og hennes. De hadde mange kjoler i alle prisklasser
orkana Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Harstad ja det er ikke så langt unna meg det:) Pleier og være der på "ferie" av og til. Når er det du gifter deg, og har du kommet langt i planlegginga? Hehe.. jeg pleier å dra til Tromsø på "ferie" Er passelig godt i gang med plnaleggingen. Tenker mest på kjole akkurat nå, men blir vel snart å flytte fokus over på invitasjoner Kirke, mat, lokale og bryllupssuite er i boks :S Vi gifter oss 08.08.08 :D
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Hehe.. jeg pleier å dra til Tromsø på "ferie" Er passelig godt i gang med plnaleggingen. Tenker mest på kjole akkurat nå, men blir vel snart å flytte fokus over på invitasjoner Kirke, mat, lokale og bryllupssuite er i boks :S Vi gifter oss 08.08.08 :D så gøy at du er kommet så langt. Og det er jo litt spennende med den datoen:) Jeg har ordnet med festlokalet skrevet invitasjonene er bare å ta siste fin puss på de. Også har vi ordnet med bryllupsreisen, det gjorde vi tili. Driver og styrer med hotel til bryllupsnatta siden vi ikke drar til thailand før 4 dager etter bryllupet. Også er det klr pynt mat og litt andre småting igjen.. Hva serverer dere? Tenker litt på koldtbord.
Gjest Gjest_Grethe_* Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Hei. Har du sett på Finn.no? Det er over 2000 annonser for alle typer brudekjoler. Alle under halv pris. Gå på en brudekjolesalong. Prøv kjoler og finn din favoritt. Let på Finn og du har spart MANGE penger! Jeg har gjort det. Jeg er storfornøyd med kjolen, og ikke minst over alle pengene spart. 5000,- for: brudekjole (13000,-), slør (1500), tiara (1500,-), veske + sjal (vet ikke hva det kostet opprinnelig..) underskjørt (1000,-) Alt var pent brukt. Lykke til!
Gjest prestekrage Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Hei! Hvorfor jeg kikker inn på bryllupssiden vet jeg ikke helt- men kom over tråden din. Tenkte bare at jeg skulle komme med ett lite tips; Dersom du faktisk finner en kjole som du forelsker deg i- på nett-, og ikke er "helt uten for strørrelsesnormalen så ta sjansen. Jeg bodde tidligere i Troms (i et meget "bridezilla"preget miljø- forsvars"fruer"). Og da var det mange som tok sjansen og bestilte kjoler fra usa. Kjolene ble betalt online. Men til tipset; få kjolen sendt til en "poste restante" adresse i Sverige (Abisko). Da slipper du unna endel toll og avgifter. Noen hadde selvfølgelig bomkjøp- men hadde overhode ikke noe problem med å få solgt kjolen (med fortjeneste faktisk) på bla Finn. Jeg hadde også kommet til å gjøre det samme- hadde det ikke vært for at jeg brøt forlovelsen og reiste "hjem". Kjolen jeg hadde valgt meg ut var kun å få kjøpt på nett (eller i USA da)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå