Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet noen av dere om det finnes glidemiddel uten skadelige stoffer, gjerne økologisk?

Bør være vannbasert, ikke silikonbasert da det også skal brukes analt.

Babyoil, funker det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Vet noen av dere om det finnes glidemiddel uten skadelige stoffer, gjerne økologisk?

Bør være vannbasert, ikke silikonbasert da det også skal brukes analt.

Babyoil, funker det?

Babyolje er veldig bra. Så vidt jeg vet, er den ikke giftig på noen måte. Faktisk ikke skadelig i det hele tatt. Babyolje er en av de få glidemidlene som ikke reduserer sædcellers mobilitet. Det er det ikke mange som veit.

I og med at den ikke skader sperm, så tror jeg ikke den skader endetarmen, heller.

Eller så er det jo RFSU sin gel, da. Den har jeg prøvd analt selv, og det fungerte veldig bra. Men den kjennes litt kald med en gang. Jeg syns olje er litt varmere. Det har kanskje noe med at kondomglidemidlet er vannbasert.

Skrevet
Babyolje er veldig bra. Så vidt jeg vet, er den ikke giftig på noen måte. Faktisk ikke skadelig i det hele tatt. Babyolje er en av de få glidemidlene som ikke reduserer sædcellers mobilitet. Det er det ikke mange som veit.

I og med at den ikke skader sperm, så tror jeg ikke den skader endetarmen, heller.

Eller så er det jo RFSU sin gel, da. Den har jeg prøvd analt selv, og det fungerte veldig bra. Men den kjennes litt kald med en gang. Jeg syns olje er litt varmere. Det har kanskje noe med at kondomglidemidlet er vannbasert.

Ja, babyoil er uskadelig. I alle fall den til babyline som også er svanemerket:)

Men spørsmålet er hvor lett det er å få vekk oljen fra rumpen.

Skrevet

Men babyolje ødelegger kondomer da.

Skrevet
Men babyolje ødelegger kondomer da.

Ja, men vi bruker ikke kondom, så da er det problemet løst:)

Gjest Gjest
Skrevet

den vanlige babyoljen, til natusan, er den også uskadelig til analsex?

Skrevet

Teit spørsmål, men glidemiddel må da kunne brukes til mer enn analsex? hehe

Skrevet
Teit spørsmål, men glidemiddel må da kunne brukes til mer enn analsex? hehe

Jada, vi bruker glidemiddel til så mangt. Når fruen bruker vibrator, onanering o.l. Men også til analsex...derfor trenger vi et glidemiddel som ikke er silikonbasert. Og siden vi også tenker litt på hvilke stoffer vi bruker på og i kroppen, ønsker vi noe som ikke inneholder skadelige stoffer. Babylines babyoil inneholder ikke skadelige stoffer, så derfor spørsmålet. Natusan sin olje vet jeg ikke noe om...men natusan har ofte skadelige stoffer i sine produkter.

Skrevet

Babyolje bør ikke brukes som glidemiddel, det forstyrrer den naturlige balansen i skjeden, og kan gi infeksjoner.

Skrevet

Babyolje er ikke å anbefale som glidemiddel. Dette på grunn av at endetarmen trenger mye smøring og det kan du bare få fra ett glidemiddel som"kleber"seg.Annbefaler astroglide både for anale leker og for leketøy vaginalt.

Gjest Gjest
Skrevet
Babyolje er ikke å anbefale som glidemiddel. Dette på grunn av at endetarmen trenger mye smøring og det kan du bare få fra ett glidemiddel som"kleber"seg.Annbefaler astroglide både for anale leker og for leketøy vaginalt.

Vannbasert glidemiddel suger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...