Gå til innhold

Brudesuite


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva betaler dere for en brudesuite/hotellrom på bryllupsnatten?

Hva pleier å være inkludert i slike "brudepakker"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Princess

Jeg har ikke helt skjønt dette med brudesuite ennå jeg....

Vi skal ligge på Britannia i Trondheim, og der koster brudesuiten ca. 5000,- For det første så var suiten helt jævlig - skikkelig tam og direkte stygt innredet! Ikke noe vi gjerne vil betale så masse penger for, liksom :blunke: (servicen som er inkludert har jeg ikke i detaljer, men det er vel champagne, blomster og frokost på sengen, senere utsjekking - med andre ord: noe man kan få med hvilket som helst rom, bare man betaler litt ekstra.)

Så kikket vi litt på andre rom de hadde, og har nå endt opp med et

de-luxe rom til 900 kr!! Det er stort, mye finere og kosligere enn brudesuiten, og de bringer gjerne opp iskald champagne rett før vi kommer. Vi fikk veldig god service da vi sa vi skulle ligge der på bryllupsnatten. Badekar er det også!

Jeg er så glad at vi valgte et litt finere "vanlig" hotellrom enn brudesuite! Anbefaler alle å sjekke andre romalternativer før dere går for suiten....hotellene tjener MYE penger på folks uvitenhet.

(Selv om man kanskje ikke skal betale for dette selv, så er det jo ingen vits i å sløse ..... :wink:)

Og for de som nå kanskje kommer til å svare på mitt innlegg med kommentarer som f.eks: "jeg gifter meg bare en gang i livet, og da skal det gjøres ordentlig!"....til dere kan jeg bare si: Man ligger tross alt bare noen få timer på hotellet, og ofte blir man mye lengre på festen enn man hadde planlagt. Om man da kommer til hotellet klokken 03 på natta, og drar hjem klokken 11 dagen derpå -er det virkelig verdt å betale så mye for en brudesuite???!!?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det virkelig verdt å betale så mye for en brudesuite???!!??

Svaret mitt er 'nei'! Hadde ikke vært inne på tanken engang om å leie noen suite. Men så sa hotellmannen at brudesuiten var inkludert i prisen deres... Så da blir det suite på oss også da, gitt! Hehe... Sikkert stilig nok det, for en natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal overnatte på Østlandets fineste brudesuite nemlig på Losby Gods. Det betaler vi 4000 kroner for.

Husker ikke helt hva som er innkludert,

men der er ihvertfall boblekar, jordbær og champagne, fri roomservice og sen utsjekking. Og rommet er helt nyyydelig!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Meta

Vi leide business suite vi. Bestilte bryllupspakken. Da fikk vi deilig stort badekar, champagne og frukt på rommet når vi kom, frokost på sengen og sen utsjekking (kl 15). Det betalte vi 1 800 kr for. Det var mer enn nok for oss og vi storkoste oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tenkt til å bestille bryllupsuiten på Quality men den kostet 3.000 kr. Så vi bestemte oss for å ta et DeLux rom med bryllupspakke, det kostet ca 1.500 eller 1.900 kr. Husker ikke helt.

Bryllupspakken;

- Stor frokost på rommet

- Fruktfat

- Champanje

- morgenkåper

- badeland

Husker ikke om det var noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Quality på Grålum regner jeg med. Er det så mange andre som har badeland i nærheten av Fredrikstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde budesuite på Refsnes Gods. Koster 2390,-. Da får man brudepakke som inkl. fruktfat, rose og musserende vin på rommet v ankomst. Frokost etter ønske servert på rommet. Selv om frokost buffeten i restauranten er så bra at det oxo er fristende........ Suitene på Godset ligger i underetasjen på bakkeplan, med utgang til hagen og egen uteplass. Hver suite er utsmykket av en kunstner. Suitene er store og lyse med parkettgulv, og innredet etter fargene i kunsten.

Godset har oxo Superior rom som er rimeligere, og mange syns de er koseligere. Koster 1690 og får med brudepakken der oxo. Disse rommene er mindre og mer intime enn suitene. De er i gammel "godsstil", og har sjøutsikt , balkong og badekar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært i kontakt med Scandic hotellet som ligger tvers over stedet der vi skal ha festen. 1990,- skulle de ha, da får vi jordbær og musserende vin og frokost på rommet. Hadde i utgangspunktet tenkt til å sove hjemme, men siden stedet vi skal ha festen er et stykke unna syntes vi at det var greit å ha hotellrom (og da kan vi sjekke stedet dagen etterpå for å se at alt ser ok ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...