Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver igjen da jeg ikke har fått noen svar på spørsmål lengre ned på siste innlegget mitt. Håper dere har førståelse at jeg er meget nervøs og urolig!

Lurer på hvor lenge det er normalt å blø? Jeg er 8 uker på vei og har nå blødd siden tirsdag. Blødningen er mye mindre en vanlig menstruasjon og jeg har ikke hatt noen sterke smerter. Begynner å bli rimelig sikker på at jeg har hatt sa men håper fortsat på det beste. Skal på torsdagen på UL og synes ventetiden blir uendelig lang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Turnips.

Jeg ville ringt legevakten for å komme til kontroll å se at alt er ok. Slik slipper du å bekymre deg unødig/får visshet om hvordan det står til.

Lykke til ihvertfall :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg ville som Nile sa ringt legevakten, det er leeeenge til torsdag, det er ingen vits at du går å bekymrer deg i så mange dager!

Lykke til!

Kristina

Skrevet

Men er du blind jente, du har fått råd, kom deg til lege/legevakten. Det er alt for lenge å vente til torsdag.

Jeg er selv gravid og jeg hadde reist med en gang hvis jeg hadde begynt å blø. Bare sånn for å sjekke om alt er i orden.

Skrevet

Du burde ha vært hos legen på tirsdag. Kom deg avgårde, få sjekket at det ikke er noe galt!!

Skrevet

JEG HAR VÆRT HOS LEGEN!!! På fredagen altså, men hun kunde ikke gjøre noe annet en å bestille UL i byen da hun ikke hade en selv. Hun sa jeg måtte bare vente å evt kontakte lege/legevakt hvis jeg skulle få vondt. Men det har jeg jo ikke fått. Legen sa jo også det jeg visste fra før at det er inget man kan gjøre likevel, men det er jo så frustrerende å ikke vite!

Så jeg skriver her for å kansje få noe lite håp jeg kan klamre meg fast i...

Skrevet

Det er langt fra uvanlig å blø gjennom store deler av graviditeten. Så det er fremdeles er håp!

Skrevet

Tusen takk Starfish!

Kanjse jeg får sove i natt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ei venninne som har blødd gjennom hele svangerskapet. Nå er det kun fire uker til hun blir mamma! Hun har gått regelmessig på ultralyd, slik at de har kontroll. Nå har du jo snakket med lege om det, og fått beskjed om å vente til torsdag, da må du bare prøve å slappe av og ikke ta sørgene på forskudd. Men ring om du får vondt da!

Jeg hadde selv en nervepirrende opplevelse for noen uker siden, jeg var på toalettet og oppdaget at det var friskt blod på papiret. Jeg ble helt skjelven, og var gråten nær mens jeg bladde fortvilet i tlf.katalogen for å finne nummeret til legevakten. Så gikk jeg på toalettet og sjekket en ekstra gang før jeg ringte, og fant da ut at jeg hadde fått rifter i huden etter barberhøvelen :lol: Hadde vært pinlig om det var legen som fant det ut! :oops:

Så prøv å få tankene på andre ting mens du venter på torsdagen! Lykke til!

Skrevet

Jeg har hatt blødninger i begynnelsen av alle mine 3 svangerskap.Det er visst normalt ja.

Men man burde jo snakke med noen og få det sjekket likevel.

Gjest Anonymous
Skrevet

For å ro deg, reis på legevakten selv om du ikke har vondt, de har sikkert UL der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...