Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vanja
Skrevet

Er det noen som har prøvd sminken til lumene? Har sett den på alt for kropp og sjel men ikke turt å prøve den... Er vel litt skeptisk og holder meg til parfymeriets merker... men kunne vært interresant og hørt hvordan lumene er kanskje det er drømmesminken! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt pudder-meiken deres og var veldig godt fornöyd med den.

Gjest M-ling
Skrevet

Jeg brukte Lumene øyneskygge en stund for lenge siden, og synes den var helt OK - til jeg prøvde Chanel.

Da ble Lumene heller dårlig i forhold.

Gjest Anonymous
Skrevet

har prøvd et par lumene produkter, har blant annet dilla på mascaren deres. har brukt denne (ulike varianter) i mange år, og storfornøyd! minuset er at her hvor jeg bor, er det ikke lett å få tak i.. foundation/concealere og er gode. produktene skal visst være utviklet for den nordiske hud eller noe i den duren??

Skrevet

Jeg har heller dårlige erfaringer med produkter fra Lumene. Noe av sminken er kanskje ok, men en mascara jeg hadde en gang var ikke god. Det vil si, den så bra ut, men den begynte lett og renne. En eneste liten tåre, og hele smørja havnet inni øynene...Og det SVED! Den var absolutt ikke mild, i hvertfall. Så etter hvert havnet mascaraen der den hører hjemme - i søpla. En leppestift jeg hadde smakte sterkt og vondt, og foundationen skilte seg etter en stund... :(

Kroppsproduktene har jeg ikke prøvd.

Gjest Samara
Skrevet

Jeg bruker lumene sminkefjerner og mascara (extra volume) - er veldig fornøyd med begge deler jeg! :lol:

Har bekjente som bare kan bruke Lumene pga. allergi, så syntes det var litt rart at *sunshine* reagerte så kraftig mot produktet. Men hva vet vel jeg, det kan jo være forskjellige ting de reagerer på?

• 5 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Har nokon prøvd sensitiv-produkta til Lumene som dei sel på Vita?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Har nokon prøvd sensitiv-produkta til Lumene som dei sel på Vita?

jepp eg har prøvd den rensemjølka til ansiktet. hugser ikkje kva den heiter i farten, men den er veldig god:) lyseblå flaske med mørkeblå topp.

Skrevet
jepp eg har prøvd den rensemjølka til ansiktet. hugser ikkje kva den heiter i farten, men den er veldig god:) lyseblå flaske med mørkeblå topp.

Lumene skal absolutt være veldig gode produkter, jeg bruker Lumene selv, og etter jeg var på kurs med jobben( Vita) om Lumene produktene er jeg veldig overbevist at disse produktene fungerer:) Bruker selv Lumene Vitamin C dag, natt og øyekrem og er super fornøyd! Huden din blir myk og god+ du får en fin glød til huden! Anbefaler nesten bare Lumene produkter hvis folk vil ha gode renseprodukter og kremer:) Anbefaler veldig Sensetive serien fordi denne gir god virkning på huden og gir akkurat passe med fukt til huden!

Har forøvrig ikke prøvd Lumene make- up men liker utrolig godt hudpleien:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...