Gå til innhold

Naborer (Neighbours)

Gjest Gjest_Hilde_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*

Jeg leste i bladet PÅ TV, og der står det at den australske såpeserien Naboer/Neighbours kommer på Nrk3. Starter den 11.mars med episoder Mandag til Fredag.

De er også ganske nye episoder. De starter med episoder fra sommer 2007.

Denne serien har også godt på Tv3 før.

Jeg har ikke sett den før, men jeg elsker Home and Away. Og denne er sikkert like bra.

Se om dere liker bra såpe. På NRK3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Sin_*

Oh my god,nå er det sikkert mange som hopper i stolen av glede. <husker det var ramaskrik for noen år tilbake da denne serien ble tatt av skjermen etter å ha gått på tv i 13 år. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker storesøsteren min fulgte med på dette da jeg var liten, og det var helt krise om hun ikke var hjemme og mamma glemte å sette på videospilleren på opptak. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Des og Daphne!!! :fnise: Jeg var ikke så gammel når serien gikk på TV3 i sin tid, men husker romansen mellom de to, og kjenningsmelodien, som forøvrig var utrolig teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohgod... Jeg så endel Neighbours da jeg bodde i England siden venninna mi var anhengig og måtte se det hver lunsj (les: har sett alle episodene siden hun var veldigveldig ung)... Vel, not my cup of tea egentlig, så jeg tror jeg står over gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Åh, jeg fulgte innstendig med på den serien da den gikk her. Lenge siden, da. Det var på den tiden Kylie Minogue og Jason Donovan var med... Ja. Leeenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så litt på det i dag. Men det er ikke det samme som før. Det er bare nye folk. Hadde vært gøy om de hadde sendt de gamle episodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på det i dag. Men det er ikke det samme som før. Det er bare nye folk. Hadde vært gøy om de hadde sendt de gamle episodene.

Det er jeg enig i.

De kunne godt startet med episode 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Uhåndterlig

Naboer :fnise: Jeg var en ivrig fan av den såpeoperaen der på slutten av 80 tallet/begynnelsen av 90 tallet! :ler:

Skal ikke følge med, men hadde nok sappet innom dersom det var de gamle episodene, kun for å mimre litt :)

Endret av Frk.Uhåndterlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... de må jo starte med begynnelsen!

Det blir jo helt feil å komme inn halvveis i serien!

Blir som å sende en halv film på Tv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Denne serien startet jo for over 20 år siden da, tviler på at handlingen da har mye å gjøre med handlingen som er nå, hehe. Sånne serier kommer man fort inn i. Men er enig i at det hadde vært morro å se de gamle episodene, jeg var en trofast Naboer-fan jeg også. Må nesten sjekke det ut for å se om jeg greier å bli like hekta nå som jeg var i gamle dager. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*

Naboer er akkurat like bra som i gamle dager, Paul og Harold er jo fortsatt med, mener og huske at Paul var med hele tiden på tv 3 i gamle dager også. Herlig gjensyn jeg ser på hver dag og har blitt hektet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Paul med fremdeles? Seriøst? Da tror jeg nesten jeg må titte innom en dag. Husker da han var sammen med Gail og de skulle ha trillinger eller noe sånt? Fulgte ivrig med på serien i mange år, var fullstendig krise dersom man glemte å sette videospilleren på opptak. Kunne veldig godt sett igjen de gamle episodene med scott og charlene, harold og madge, joe og toby og mange mange flere (som jeg har glemt navnene på)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Er Paul med fremdeles? Seriøst? Da tror jeg nesten jeg må titte innom en dag. Husker da han var sammen med Gail og de skulle ha trillinger eller noe sånt? Fulgte ivrig med på serien i mange år, var fullstendig krise dersom man glemte å sette videospilleren på opptak. Kunne veldig godt sett igjen de gamle episodene med scott og charlene, harold og madge, joe og toby og mange mange flere (som jeg har glemt navnene på)..

Paul er fortsatt med, han spiller faktisk med dattern som han fikk med Gail, som faktisk er en av trillingene. Heter vel noe slik som Elle Robinson. Vel verdt og ta en titt på igjen, tok ikke lang tid før jeg ble frelst igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...