loppeline Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei .Jeg lurer på om noen vet om noen bra butikker som selger gardinstoff? jeg vurderer og sy meg liftgardiner på kjøkkenet,og har lyst på noen med god kvalitet og gjerne med noe grønt i.....noen som har noen tips?
Gjest nextlife Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Marimekko har stoffer med store mønster med freshe farger, også grønt http://www.artinterior.no/marimekko/index.htm
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 med grønt i...da må jeg bare legge til lime grønt eple grønt og de litt syrlige grønn fargene er gårsdagens trend. de var moderne for 5 år siden. nå kommer litt mattere grønn fargen. en dus ertegrønn skal visstnokk bli det nye store og den er veldig vakker og anvendelig. mosegrønn kommer også fremover.
Mirabella83 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 lime grønt eple grønt og de litt syrlige grønn fargene er gårsdagens trend. de var moderne for 5 år siden. og så? :gjeiper:
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 ikke noe og så nei. var ikke menigen å være frekk eller noe altså. bare som en opplysning på en måte. en god og positiv en. ville bare dele det med andre for å være snill. sorry om det ble kom feil ut.
loppeline Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 Hei og hå Syns det svaret bare var hyggelig og kos jeg :-) godt med litt tips til ei som ikke følger så godt med......har bestemt meg for grønne kjøkkengardiner....og da må det bli det....liker også den duse grønne.....nydelig. takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå