Gjest Gjest_laika_* Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hvor mye koster det ca å bare klippe håret? Har hår til under puppene som skulle vært "styla" litt uten noe farge osv.
Nausicaä Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Det kommer veldig an på hvor du går. Men jeg regner med at du kan få en helt grei klipp fra 200 kr og oppover.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Ja jeg vet at det ikke kommer under 200. Tenkte mer på en øvre grense. Går ikke til den billigste frisøren tror jeg, men heller ikke den dyreste.
Betsy Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Kommer jo helt an på hvor du bor også. Frisører på "landet" er nok langt rimeligere enn i storbyene. I Oslo er det i hvertfall dyrt å klippe seg!
Gjest Pax Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Tipper det vil koste 500 - 600 kr. (Av den grunn klipper jeg håret selv. Tar det i hestehale, og lar det stå til. Har langt hår, så det gjør ikke noe om det blir altfor skeift, går greit å rette opp.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå