Gå til innhold

Klær for å fremheve små bryster?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvordan bør mine topper være når jeg har "inger bryster". Har skikkelig komplekser iforhold til at jeg følger at jeg ikke får noe fasong når jeg har på meg ulike klær. Er en slank dame, men leter virkelig etter "min type" klær for min fasong. Har lest en gang om bl.a valg av ulike bikinier hva man ikke skulle velge når man har små bryster, og hva man skulle velge. Men husker ikke hvor. Noen som kjenner til andre slike tips med bl.a hvilken type utringing skal man velge. Rund, v-hals osv. Trenger sårt noen tips for å kunne få opp selvtilliten noe! Finner så mange fine tunika, men de er bare fine på kleshengerene! Jeg føler meg flat og som en firkant når jeg får dem på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei gjest!

Jeg har samme problem som deg, kaller meg selv for Miss Boobless :legrine:

Jeg syns det er helt håpløst å finne topper siden tunikaene tok over motebildet, jeg svømmer jo i dem......Jeg er som deg slank/tynn all over the body. Jeg har funnet ut at jeg passer best topper med V utringning, mine tynne skuldre ser helt fæle ut i topper med rund hals..

Jeg kan heller ikke ha slike omslagstopper med lav skjæring da jeg absolutt ikke har et "rack" som kan fylle ut toppen.

Kjoler er også en håpløs greie , samme problem med manglene utfylling i frontpartiet......

Jeg vil si at det er like vanskelig å finne klær som passer når man er tynn/slank som når man er overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei gjest!

Jeg har samme problem som deg, kaller meg selv for Miss Boobless :legrine:

Jeg syns det er helt håpløst å finne topper siden tunikaene tok over motebildet, jeg svømmer jo i dem......Jeg er som deg slank/tynn all over the body. Jeg har funnet ut at jeg passer best topper med V utringning, mine tynne skuldre ser helt fæle ut i topper med rund hals..

Jeg kan heller ikke ha slike omslagstopper med lav skjæring da jeg absolutt ikke har et "rack" som kan fylle ut toppen.

Kjoler er også en håpløs greie , samme problem med manglene utfylling i frontpartiet......

Jeg vil si at det er like vanskelig å finne klær som passer når man er tynn/slank som når man er overvektig.

Jepp! Helt enig med deg, det er helt håpløst. Som jeg skulle ha skrevet dette innlegge selv. Jeg å har ment å se at v- utringing ser penest ut. Men det er også avhengig av hvilket stoff det er.

Huff blir så lei av dette! Hvorfor må jeg være sånn :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Melder meg inn i små-pupper-klubben :goodbye:

Jeg styrer også unna tunikaer, omslagstopper, v-utringinger etc. Det aller verste er de der babydoll-toppene som var så populære for en stund siden, som er tettsittende over puppene og løse over magen. Holder meg helst på den trygge siden, med topper med rund hals uten dyp utringing, og prøver å heller lede oppmerksomheten mot de bedre sidene mine, som flat mage og en rumpe jeg ofte har fått komplimenter for ;)

Men jeg synes det er synd at jeg omtrent bare finner kjedelige topper som passer til puppene mine, så her skal jeg følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
Gjest litleme

dere skal vite det at det å ha det motsatte av dere er noe dritt:P hehe.. finner aldri noe som passer, om det passer ovenfor, blir det for stort rundt magen, om det passer rundt magen blir det for lite rundt puppene... og ja, vhals er finest uansett syntesjeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv er jeg glad i topper og kjoler med halterneck, og også halterneck bikinier.

Bilde her.

Det hjelper i hvert fall litt. Og med halterneck bh-under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite innspill litt på siden:

Som mann må jeg nesten prøve å oppmuntre dere litt.. :)

Nå vet jeg jo ikke hva dere legger i "ingen bryster" men som med de fleste komplekser, så er det kanskje verre i deres tanker enn hvordan det oppfattes av menn. Selv om mange tror at menn liker store bryster, så tror jeg egentlig ikke det er det som er saken.. Fordelen med store bryster er jo, som temaet her gjenspeiler, at de lettere kommer "til sin rett" under klærne. Jeg tror mange menn egentlig ikke har noe stor formening om hvor store bryster en kvinne bør ha, men de vil gjerne "se de".. ;) Derfor tror jeg dere er på rett spor når debatten her er hvordan kle seg for å fremheve brystene, istedenfor den endeløse rekken med debatter om hvor store de bør være og om man bør bruke silikon for å fremheve de.

Så ikke juks, og vis frem den kroppen dere har, så vil dere se at det alltid finnes de som liker det de ser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marc Spector, jeg tror du er inne på noe helt essensielt her. Jeg bruker bare A-kopp, men jeg har aldri fått noen klager. Har vel snarere fått høre at de jeg er med liker dem veldig godt. At de er "perfekte", til og med. Så da, så...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...