Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det enkle er ofte det beste, er jo slagordet deres...

Er det noe man spesielt bør ta med i søknad dit enn Meny, Prix osv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Og hvordan skriver man søknad som skal sendes via mail? Rett på overskrift "Søknad som medarbeider" eller skal det være formelt med navn og adresse øverst, og dato ytterst på siden?

Skrevet

På mail ville jeg ikke fulgt oppsettet for brev, nei.

Jeg ville skrevet i emnet: Søknad på stilling som bla bla

Hei,

jeg ser at dere har ledig stilling bla bla bla og deretter fulgt de formelle normene for søknad.

Med vennlig hilsen

Noli Etternavn

telefon,

adresse

Lykke til. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har selv sendt søknad på mail, og har da skrevet søknad og CV akkurat som jeg ville gjort om jeg skulle søkt per post. Jeg har da laget en pdf av dokumentene og sendt disse som vedlegg til e-posten. Som emne skriver du "Søknad på utlyst stilling..." eller lignende og i selve e-posten har jeg skrevet noe sånt som "Hei, vedlagt oversendes min søknad på stillingen som...! Husk at de som skal ansette deg trolig ikke sitter foran pc-en sin når de vurderer søknadene, men med utskrifter. Ved å sende en standard søknad vil de da ha all kontaktinfo og nødvendige opplysninger både på søknad og cv og jeg synes personlig det er langt mer ryddig enn en e-posttekst.

Gjest Gjest tidligere Rema-ansatt
Skrevet

Hei

filosofien til Rema er at man er hyggelig, hilser på alle, gjør alt for at kunden vil komme tilbake. Man skal være effektiv, jobbe raskt.

Det er jo mye varer på paller på Rema, nettopp fordi ting skal gå for og effektivt.

Så det er viktig å ha med at du jobber raskt,liker å jobbe i et hektiskt miljø, er blid og omgjengelig.(gjerne med andre ord enn dette)

Fortell hvorfor du er den riktige for jobben. Gå gjerne inn på Rema.no der står det mere om filosofien.

Jeg liker godt remas filosofi, men er glad jeg slipper å jobbe i butikk lenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...