Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest -Mathilda-
Skrevet

Har noen greie på hvilke farger som passer til mine grønn/blå øyne? Innerst har jeg litt brunt også. Syns det er litt vanskelig når jeg har så "flerfargede" øyne jeg..

Og hvilke merker er bra? Jeg føler ofte at skyggen kan legge seg i striper over øynene utover dagen - stygt!

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lilla passer bra!

Chanel leverer alltid!

Skrevet (endret)

Jeg har grønnbrune med gule flekker og kler lillatoner, noen få rosa, kobber, gull, enkelte bruntoner og burgunderrøde toner.

Endret av Saeria
Gjest -Mathilda-
Skrevet

Takk for tips! Tror jeg skal prøve ut en i Lilla da :) Og Chanel! (Jeg er så lett påvirkelig,hehe)

Skrevet

Lilla er fint, ja :Nikke: Brunt og grønt kan også gjera susen. Sjølv fekk eg tips om oransj på Make Up Store...

Gjest -Mathilda-
Skrevet
Lilla er fint, ja :Nikke: Brunt og grønt kan også gjera susen. Sjølv fekk eg tips om oransj på Make Up Store...

Ja, det er jo litt mer naturlige og anvendelige farger sånn i hverdagen. Orange tror jeg ikke at jeg tør prøve. Mener å huske at noen på Body Shop frarådet meg orangetoner nemlig. Men utrolig kult når noen kler det da. Har lagt merke til at det framhever spesielt blå øyne veldig fint! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...