Gå til innhold

Hvor stor elsker har du hatt

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ikke ape, selv om jeg er glad i bananer og sex.

Synes jenter med frekk rumpe og store pupper er helt herlig og det mest sexy som finnes. Jeg er fremdeles ingen ape.

Mann

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Frekk rumpe? Hva er det da, en rumpe som fiser i upassende anledninger? :hoho:

Jeg synes menn skal ha 18 cm + i størrelse. En penis på 12 cm f.eks. er bare komisk. Komisk å se på og komisk å ha inni seg.

Skrevet (endret)
Frekk rumpe? Hva er det da, en rumpe som fiser i upassende anledninger? :hoho:

Jeg synes menn skal ha 18 cm + i størrelse. En penis på 12 cm f.eks. er bare komisk. Komisk å se på og komisk å ha inni seg.

Da får man vel håpe at du er heldig å bare møte de som er over gjennomsnittet da.

Min erfaring er forresten at en penis på kanskje 14 cm, men tykk, er MYE bedre enn en kjempetynn og lang en. Noe av den dårligste sexen jeg har hatt, var med en som var lang og tynn, mens kjæresten min som ikke er like lang, men tykk, er MYE bedre. Nå husker jeg ikke hvor mange cm han er..Har i grunn aldri målt. Kanskje rundt 15 cm.

Endret av Teriyaki
Gjest Gjest_Tilla_*
Skrevet
Da får man vel håpe at du er heldig å bare møte de som er over gjennomsnittet da.

Min erfaring er forresten at en penis på kanskje 14 cm, men tykk, er MYE bedre enn en kjempetynn og lang en. Noe av den dårligste sexen jeg har hatt, var med en som var lang og tynn, mens kjæresten min som ikke er like lang, men tykk, er MYE bedre. Nå husker jeg ikke hvor mange cm han er..Har i grunn aldri målt. Kanskje rundt 15 cm.

Helt enig! En passe lang og TJUKK er idealkuken for meg også. Tykkelsen er mye viktigere enn lengden.

Gjest mann-
Skrevet

Det bør ikke være noe problem at noen kvinner liker store peniser, for det har faktisk en viss betydning.

Slik er det bare, man kan ikke forandre kvinners preferanser så lett.

Skrevet
Jeg pleier egentlig ikke, på noen som helst måte, å måle størrelsen på penis til de jeg har sex med.

henger meg på den:)

Skrevet
henger meg på den:)

Tror du hadde merket det hvis du hadde sex med en kjempeliten, tynn og kort penis. For da hadde du i grunn ikke kjent så veldig mye.

Så selv om du ikke måler penisen, noe de fleste her sikkert ikke gjør, så legger du vel sikkert merke til størelsen.

Skrevet

Måler ikke størrelsen på den. Er mer enn fornøgd med min forlovede. Han har vel gjennomsnittlig stor, men i tillegg er han usedvanlig god med tunga :) Og det er det jeg liker aller best :)

Gjest Line39
Skrevet
Tror du hadde merket det hvis du hadde sex med en kjempeliten, tynn og kort penis. For da hadde du i grunn ikke kjent så veldig mye.

Så selv om du ikke måler penisen, noe de fleste her sikkert ikke gjør, så legger du vel sikkert merke til størelsen.

Akkurat, jeg har aldri målt og vil aldri gjøre det. Jeg kan føle og det holder i massevis. Liker best å ha noe stort mellom bena, en tykk og gjerne litt lang. Min beste var ikke den største selv om den var langt over det normale. Den absolutt største var litt........ skremmende og litt vond, men også litt god. Det er greit med en stor i blandt, det er ekstra spennende. Men sex er jo spennende uansett da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...