LilleCanCan Skrevet 12. mars 2008 #81 Skrevet 12. mars 2008 Den var 23 lang og sikkert 18 rundt. Noe sånt. Vet at den var 23 cm lang i allefall. Og jeg som alltid trodde kjempe lange pikker toppet alt. Der tok jeg feil. Samleiet var alltid smertefult, og han måtte passe på seg selv mye slik at han ikke kjørte på for full guffe. Det var kjedelig, og fordi den var for lang ble jeg bunnet hele tiden. Godt å bli bunnet med en "normal pikk", men ikke med en på 23. Auuu!! Han sugde i senga. Totalt.
Lambda Skrevet 12. mars 2008 #82 Skrevet 12. mars 2008 ja ok, 17 cm er litt vell tykt (måtte ta en kontrollmåling), Men poenget var at en omkrets ofte er overaskende lang når man "retter" den.
Lykkelille Skrevet 12. mars 2008 #83 Skrevet 12. mars 2008 Tror det blir mer og mer vanlig at damer ønsker stor pikk, bruktmarkedet av damer med unger blir jo bare større og større, og det skal tross alt litt mer til for å fylle opp disse damene som har barnefødsler bak seg! Det der var unødvendig stygt skrevet. Samboeren min mener jeg bare har blitt trangere etter fødsel, så kom ikke med den.
Gjest Anisette Skrevet 13. mars 2008 #84 Skrevet 13. mars 2008 Den var 23 lang og sikkert 18 rundt. Noe sånt. Vet at den var 23 cm lang i allefall. Og jeg som alltid trodde kjempe lange pikker toppet alt. Der tok jeg feil. Samleiet var alltid smertefult, og han måtte passe på seg selv mye slik at han ikke kjørte på for full guffe. Det var kjedelig, og fordi den var for lang ble jeg bunnet hele tiden. Godt å bli bunnet med en "normal pikk", men ikke med en på 23. Auuu!! Han sugde i senga. Totalt.
Fønix Skrevet 13. mars 2008 #85 Skrevet 13. mars 2008 Den største jeg har prøvd, er min egen - og den har definitivt gitt meg den beste sexen jeg har hatt
Gjest Gjest_christine_* Skrevet 18. mars 2008 #86 Skrevet 18. mars 2008 På vei inn i et nytt forhold med en deilig mann gjør jeg opp status. Før ham (den siste er alltid den beste!) hukser jeg særlig to tidl elskere. En var normalt utrustet eller litt under, og utrolig god i senfa. Den andre var svært stor, omtrent 20cm og 18 i omkrets og også flink til det meste. Målene baserer seg på sammenligning med glidemiddelflasken som ble mye brukt den tiden. Han var både den største og beste elskeren jeg har hatt. Jeg ville ikke klart noe særlig større før det blir vondt. Noen som har hatt større (med godt utbytte)? Og please - kom ikke med slaskefitte-angrep eller at størrelsen ikke betyr noe! Min beste elsker hadde litt under middels stor pikk men kunne virklig bruke den. Dessuten var han flink og oppmerksom hele tiden. Jeg har bare hatt en virkelig stor og det var en helt annen type sex. Spennende å se på, leke med men mye lirking og oppvarming for å få den inn. Klart det kan være godt med stor pikk men jeg nyter mer av gjennomsnittet. Christine, 25
Gjest Gjest_Tiriltunge_* Skrevet 18. mars 2008 #87 Skrevet 18. mars 2008 Er det virkelig mulig for dere jenter å bli så bak mål som denne tråden her viser? Nånå, ingenting gærnt i å sette pris på en stor en, ikke det jeg sikter til. Det jeg sikter til er statistikken som tilsier hvor få av oss gutta som har virkelig svære jern å arbeide med. Mao: Digre pikker på godt over 20 cm, og agurk-lignende tilstander som dere beskriver her: 98-99 % har ikke en slik pikk. Og dere har alle vært på denne siste 1 prosenten? Jøss. 4 % av de jeg har vært bortpå har vært av denne størrelsesorden. Juger jeg? Forøvrig vil jeg påstå at størrelse har forholdsvis lite å si. De to jeg har hatt med store pikker var gode elskere ellers, og derfor var det bra. Jeg liker at ting gjør litt vondt, så en 23 cm lang (og ganske tykk) pikk fungerer fint for meg. Har også hatt andre med atskillig mindre som har vært minst like gode, så det hele kommer mest an på mannen og svært lite an på pikken som er festa på ham! Glamourgirl: Jeg har også ekstremt dårlig øyemål, trodde at han på 23 måtte være minst 30!
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #88 Skrevet 18. mars 2008 Når jeg tenker tilbake var nok de litt større de beste. Det setter i gang sterkere lyst, og kjennes bedre. Men tilfredsstilles av de fleste utgaver, det viktigste er jo hvem den er festet til! :gjeiper:
Helene Skrevet 18. mars 2008 #89 Skrevet 18. mars 2008 Uten å ha lest alle innlegg her kan jeg svare helt sikkert at det ikke er størrelsen som teller. Har prøvd "mini", og han kunne ingenting om å bruke det han hadde. Men jeg tror rett og slett han var for ung og uerfaren. I voksen alder har jeg prøvd en "kjempesvær", men han trodde vissnok at størrelsen betydde alt. Det var bare å være "klar til å ta imot" når vi skulle ha sex, trodde han. For min del tror jeg den beste erfaringen har vært en sånn gjennomsnitts-størrelse. Ikke for stor, og ikke for liten. Men mannen som eide utstyret kunne virkelig sine saker. Oppvarming, forspill, kos, oral, bruke alle strenger, og ikke minst, tenkte alltid på min orgasme først :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #90 Skrevet 18. mars 2008 Hei alle jenter!! Dere er ikke naturtalenter på å måle cm. Aldri i verden at så mange har vært utfor 20 cm're. Den jevne penis i gata er 14.5 cm, og det skal ikke mange cm ekstra til før det begynner å bli unormalt. For å treffe en med over 18 cm, ifølge statistikken, kan du måtte risikere å gå til pers med 50 menn, altså 1 av 50 har over 18 cm lang penis. Hilsen doktor dyregod.
Gjest Gjest_Lillegull_* Skrevet 18. mars 2008 #91 Skrevet 18. mars 2008 Hei alle jenter!! Dere er ikke naturtalenter på å måle cm. Aldri i verden at så mange har vært utfor 20 cm're. Den jevne penis i gata er 14.5 cm, og det skal ikke mange cm ekstra til før det begynner å bli unormalt. For å treffe en med over 18 cm, ifølge statistikken, kan du måtte risikere å gå til pers med 50 menn, altså 1 av 50 har over 18 cm lang penis. Hilsen doktor dyregod. Tja, hva doktoren enn sier så er det et faktum at den desidert deiligste sexen jeg har er med velutstyrte menn. Jeg prøver ikke å gjette på antall cm engang, men jeg ser jo og ikke minst kjenner at de er mye større enn mannen i gata som du snakker om. For meg er det bare sånn at størrelsen har en viss betydning, og jeg velger bestemt en stor kuk foran en mindre hvis det kun gjelder sex. Finnes det noe mer sexy og pirrende enn en stoooor og stiv en som kan gi meg himmelske gleder? Nope
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #92 Skrevet 18. mars 2008 Tja, hva doktoren enn sier så er det et faktum at den desidert deiligste sexen jeg har er med velutstyrte menn. Jeg prøver ikke å gjette på antall cm engang, men jeg ser jo og ikke minst kjenner at de er mye større enn mannen i gata som du snakker om. For meg er det bare sånn at størrelsen har en viss betydning, og jeg velger bestemt en stor kuk foran en mindre hvis det kun gjelder sex. Finnes det noe mer sexy og pirrende enn en stoooor og stiv en som kan gi meg himmelske gleder? Nope Signerer. Hilsen jente.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #93 Skrevet 18. mars 2008 og ikke minst, tenkte alltid på min orgasme først :gjeiper: Dette synes jeg personlig er vanvittig turn off. Jeg liker det best når begge tenker både på seg selv og den andre. Å alltid være den som skal vartes opp først er utrolig kjedelig.
Gjest Gjest_ANONYM_* Skrevet 19. mars 2008 #94 Skrevet 19. mars 2008 X kjæresten min hadde stor, er ikke helt sikker på hvor stor men det var utrolig deilig å ha sex med han. Min nåværedende kjæreste har veldig liten , men det er like deilig med sexen som det var med xn! Tror det egentlig ikke har så mye å si om han har stor eller liten, så lenge han er god i senga. Er jo selvfølelig viktig å fortelle kjæresten sin hva man liker at han gjør med deg i senga, for at det skal bli deilig. Men selvfølgelig: en gutt som har stor pluss at han vet hvordan han skal bruke den - det må være drømmegutten.
Rosalind Skrevet 19. mars 2008 #95 Skrevet 19. mars 2008 Men selvfølgelig: en gutt som har stor pluss at han vet hvordan han skal bruke den - det må være drømmegutten. Min drømmegutt har vidunderlig stor hjerne. Men det er kanskje uvesentlig i denne sammenheng. Det er uansett fascinerende å oppleve kvinner som er på tilsvarende lavt ape-stadium som de mennene de velger å kritisere for det samme. God påske!
Gjest ??? Skrevet 19. mars 2008 #96 Skrevet 19. mars 2008 Min drømmegutt har vidunderlig stor hjerne. Men det er kanskje uvesentlig i denne sammenheng. Det er uansett fascinerende å oppleve kvinner som er på tilsvarende lavt ape-stadium som de mennene de velger å kritisere for det samme. God påske! Min drømmegutt har stor hjerne, stort hjerte - og stor kuk. Alle disse elementene betyr noe for meg, og det er smått med toleransen hvis det reduserer meg til en ape. Jeg forlanger å få ha mine meningers mot uten billige PK-kommentarer som dette! Hvis du liker jordbæris best, er de som foretrekker sjokoladesmak apekatter? I så fall befinner du deg på amøbe-stadiet. Aper er kloke dyr, og de liker faktisk også sex. Se ikke bort fra at noen av hunnene også velger seg velutrustede partnere, akkurat som hos oss mennesker. God påske til deg også - håper du finner toleransen og respekten for andres meninger i løpet av høytiden!
Daiquiry Skrevet 19. mars 2008 #97 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har hatt sex med en som hadde en veldig stor pikk og det var ikke annet en bare vondt og ubehagelig!!! Jeg liker det nemlig ganske hardt og det kan man bare glemme hvis pikken blir for stor. Det samme gjelder analsex. Nå har jeg heldigvis funnet en som passer helt perfekt på alle måter!!!
Rosalind Skrevet 19. mars 2008 #98 Skrevet 19. mars 2008 Min drømmegutt har stor hjerne, stort hjerte - og stor kuk. Alle disse elementene betyr noe for meg, og det er smått med toleransen hvis det reduserer meg til en ape. Jeg forlanger å få ha mine meningers mot uten billige PK-kommentarer som dette! Hvis du liker jordbæris best, er de som foretrekker sjokoladesmak apekatter? I så fall befinner du deg på amøbe-stadiet. Aper er kloke dyr, og de liker faktisk også sex. Se ikke bort fra at noen av hunnene også velger seg velutrustede partnere, akkurat som hos oss mennesker. God påske til deg også - håper du finner toleransen og respekten for andres meninger i løpet av høytiden! Jeg ser at jeg var litt kvass i kantene i forrige innlegg, og ape-analogien var unødvendig. Jeg beklager dette til alle som har ytret sin mening om penisstørrelse i denne tråden. Men ærlig talt, toleransen og respekten for andres meninger har jeg vel intakt selv om jeg blir litt svimmel av en så lang tråd om penisstørrelse? Og burde ikke du respektere min mening i like stor grad, selv om den avviker fra din? Det morsomme er at det er apene som får best forsvar av ditt svarinnlegg. Jeg beklager igjen. Både overfor aper og mennesker. Mitt øvrige bidrag til diskusjonen står ellers ved lag. : )
Gjest hilivi Skrevet 20. mars 2008 #99 Skrevet 20. mars 2008 Jeg må si at stor er best. Når jeg tenker på sex er det en stor penis jeg ser for meg og drømmer om...
aline Skrevet 20. mars 2008 #100 Skrevet 20. mars 2008 hmm... jeg ser jeg har litt ape-tendenser, siden jeg faktisk ser det som en bonus at kjæresten har den størrelsen han har. At penisstørrelse blir lagt merke til i det hele tatt, er visst ganske uhørt skjønner jeg jo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå