Gå til innhold

Hvor stor elsker har du hatt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri målt, men kan trygt si at den som føltes størst ikke var den beste. Forøvrig syns jeg det er viktigere med litt tykkelse enn med lengde.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har aldri målt, men kan trygt si at den som føltes størst ikke var den beste. Forøvrig syns jeg det er viktigere med litt tykkelse enn med lengde.

Enig med deg, tykkelse er klart viktigst. Det beste er en tykk og god som "river" litt. Tykke pikker tenner også veldig visuelt!

Skrevet
På vei inn i et nytt forhold med en deilig mann gjør jeg opp status. Før ham (den siste er alltid den beste!) hukser jeg særlig to tidl elskere. En var normalt utrustet eller litt under, og utrolig god i senfa. Den andre var svært stor, omtrent 20cm og 18 i omkrets og også flink til det meste. Målene baserer seg på sammenligning med glidemiddelflasken som ble mye brukt den tiden. Han var både den største og beste elskeren jeg har hatt. Jeg ville ikke klart noe særlig større før det blir vondt. Noen som har hatt større (med godt utbytte)? Og please - kom ikke med slaskefitte-angrep eller at størrelsen ikke betyr noe!

Den største jeg har testet ut var 22 cm lang og drøyt 17 cm rundt og den målte jeg selv! Måler ofte hvis det er i orden for typen. For meg ble det i meste laget, men en uforglemmelig opplevelse. Den ideelle kuken for meg er omtrent 15 lang og 13 rundt.

TB

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært borti et par menn som har vært langt over gjennomsnittet, og det var ikke så veldig morsomt, for de var jo nødt til å være så forsiktige for at det ikke skulle gjøre for vondt. Sikkert ikke så gøy for dem heller... Det aller beste er de som er litt over gjennomsnittet, sånn at jeg kjenner jeg blir helt "fylt opp" (usj, ekkelt uttrykk), samtidig som de kan ta meg hardt - for jeg liker det best litt hardt og bestemt :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

Tviler virkelig på at så mange av dere har hatt så store som dere skriver.

http://www.mraverage.com/results.htm

Se så utrolig få det er som har over 20, og ihvertfall noe lignende i omkrets. Og dessuten så er det igjen utrolig få av de som dere ville hoppet i seng med, av grunner som alder, utsendet, osv,osv. Hvis dere har målt det selv, greit nok ; hvis dere tar det på øyemålet eller typen deres har sagt hvor stor han er så er det mest sannsynlig bullshit :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg har utrolig dårlig øyemål og kom på sisteplass i en gjettekonkurranse der vi skulle gjette størrelsen på en dildo, og jeg gjetta 17 og den var 10.

Nå kan det ha med å gjøre at de fleste partnerene jeg har hatt har sagt de har hatt 18 cm lang penis, og de har variert veldig... VELDIG!

Ikke skjønner jeg hvorfor menn måler, og jeg skjønner iallefall ikke hvorfor de måler for så å juge...

Så når mennene juger blir vi dårlige på øyemål.

Den desidert beste sexen jeg har hatt, og ja da har vi med hele pakka å gjøre, med følelser og den slags, var med en som ikke hadde spesielt stor penis, men han lå på det som er gjennomsnittet, som jeg mener er 15,5...

Gjest Gjest_Tone_*
Skrevet

samboeren min er litt over 20 cm og bra tykkelse, men vi må ta oss god tid til forspill for at det ikke skal gjøre vondt. Nå er jeg også så trang at jeg ofte ikke får inn en finger engang, så det hele kan bli veldig slitsomt.

Litt redd for å ha sex egentlig fordi det tar så lang tid å bli "vid nok" at lysten forsvinner:(

Gjest Gjest_pusur_*
Skrevet

Jeg vet ikke mål og vekt, men den var som en stor agurk! Lang og tjukk og deilig! :jepp: Det er snart 8 år siden og jeg savner enda følelsen av å gli ned på en sånn pikk (den eneste stillingen som gikk). Selv med begrensinger i mulige stilllinger er denne på topp i minneboka. Nå fikk jeg litt lyst på den igjen.....sukk!

Gjest Gjest
Skrevet
men jeg ER blant de som synes størrelsen teller, og visuellt liker jeg å SE en som er noe større en gjennomsnittet og gjerne med lite forhud slik at jeg ser mye og kjenner mye hardheten.

den beste, er litt over gjennomsnittet men mindre en 20, lite forhud, skikkelig hard. Akkurat stor nok til å treffe overalt, også der flere jenter synes er vondt men som jeg liker, akkurat riktige proposjoner i forhold til hva jeg liker også, i forhold til størrelse på hodet og skaft i forhold til hverandre. Også var det det å gjøre det godt ellers, og også der er han best, så alt i ett gitt. :)

Det aller største plusset med den, er at jeg synes den er så vanvittig deilig at jeg tror jeg konstant kunne hatt den i henda eller munnen, eller ihvertfall i øyesyn, både som stor og når den er liten.. :fnise:

jeg kan føle meg for sliten til å ha sex, ikke i humør eller hva som helst, så fort jeg får øye på den eller kjenner den under fingrene, så snur det på flekken og jeg blir både i knallhumør og klar.

Har du forandret mening de siste årene, Aline? :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=&...st&p=117161

Skrevet
Har du forandret mening de siste årene, Aline? :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=&...st&p=117161

nja, vet ikke om jeg vil si at jeg har skiftet mening egentlig, det er ikke så stort som mulig som teller nå heller, det sa jeg i innlegget mitt her og, men jeg har endret meg på noen områder ja. Jeg har lært meg å suge f.eks, og jeg har med det fått ett tillegg til bare å like å ha penis inni meg. Og når det gjelder suging og det visuelle, så synes jeg at utseendet er viktig ja.

Det er, som jeg vel også sier her, viktigere at det ikke er altformye forhud, eller på annen måte at hardheten blir synlig og følbar.

Det har nok også endret seg litt ved at jeg har truffet en som jeg har bedre sex med en jeg har hatt før, og hans er litt over gjennomsnitt. At vi har bedre sex en med tidligere, både større og mindre, har nok både med størrelsen hans å gjøre, men også med at jeg har vokst og blitt tryggere på egen seksualitet, lært meg å kjenne etter andre ting, virkelig være der. Kanskje hadde en med en mindre penis også gitt meg wow-følelse, tror egentlig det, men så er det altså en med en litt større penis jeg har møtt da, go dermed får størrelsen kanskje litt mer av "skylden" en den fortjener? den er en bonus ihvertfall. ;)

men jeg må si jeg fasineres over at noen gidder å lete opp innlegg jeg skrev for flere år siden.... :ler:

vet ikke om jeg skal synes det er skremmende eller som ett kompliment.

Gjest Gjest
Skrevet

Slapp av. :) Jeg kom tilfeldigvis over det, rett etter at jeg hadde lest denne tråden her.

Men det viser vel kanskje uansett at størrelsen teller når det kommer til stykke, og de fleste kvinner får sansen for en stor en når de først har prøvd.

Skrevet (endret)
Men det viser vel kanskje uansett at størrelsen teller når det kommer til stykke, og de fleste kvinner får sansen for en stor en når de først har prøvd.

nei, det er jeg ikke enig i, når jeg skrev innlegget i 2002, hadde jeg vært sammen med en som var større en vedkommende som jeg nevner nå, så selv når jeg hadde prøvd en stor, så hadde jeg ikke sansen for det.

har fremdeles ikke sansen for 'stor', selv om jeg synes en som er litt større en gjennomsnittet er perfekt for meg nå. Og hva kvinner får sansen for, kommer an på hvem hun er, hva slags følelse hun liker og ikke.

Jeg vet en stor treffer steder som rett og slett kan være vondt, for mange, ergo er det mange som treffer en med stor, som IKKE synes det er noe særlig.

Selv synes jeg stort sett det er godt når den treffer livmorhalsen, det er det etter hva jeg skjønner, veldig mange kvinner som synes er direkte vondt, derfor er det altså ikke så enkelt som å si at de fleste kvinner får sansen for en stor når de først har prøvd.

og, blir den 'for stor', for meg, så er det vondt. hva som er for stort er vanskelig, men den ene på ca 20 som jeg har møtt, var for stor for meg.

stor, men ikke for stor, liten, men ikke for liten, forskjell fra kvinne til kvinne og forskjell for hver kvinne utifra hvor de er med seg selv. Det er litt mer inviklet en bare å si at stor er best.

Endret av aline
Skrevet

Jeg har hatt to menn som har vært godt i overkant av 20cm og ganske tykke. Disse har vært av mine dårligste elskere, ingen nevneverdige oppvamingsferdigheter... Har en nå på ca 18-19cm han er også den beste jeg har møtt når det kommer til det meste innen sex. Han leser hva jeg liker, tester det meste, tilpasser seg til reaksjonene mine! :)

Dette er det jeg vil ha en i elsker. Hadde ikke spilt noen rolle om han var under gjennomsnittet i lengde.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble litt nysgjerrig når jeg leste 17cm omkrets og måtte finne noe liknende for å få en sammenlikning. Interessant nok, håndleddet mitt er 17cm i omkrets! :overrasket:

Nå ble jeg usikker på om underarmene mine er for pinglete til å gjøre damene fornøyd, må jo ha noe i reserve siden penisen min er under minstemål.

Så... 34 cm på det tykkeste. Holder det, eller burde det vært litt til?

Gjest Gjest_malle_*
Skrevet

viktigst for meg er at den er skikkelig hard,det er ikke alltid de store!!

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Jeg vet hvert fall hvorfor damer er så dårlige til å lukeparkere. Det er fordi mannfolk har fortalt dem at dette------------------------------ er 20 cm.....

Skrevet

Hmmm, ikke helt min type tråd dette, men skitt au, la gå... ;)

Nå har jeg ikke prøvd så veldig mange mannfolk, men likevel. Han som var størst var definitivt ikke best (selv om det sikkert kunne blitt bra med litt mer øvelse..:P ). Men det var vondt i visse stillinger.

Han som var (og er;) ) helt gjennomsnittlig er den deiligste, ikke bare pga utstyret, men fordi han kan resten av sakene sine også. Og jeg forstår ikke hvorfor det skal være så mye penere med en som er større, jeg syns det gjennomsnittlige utstyret hans er nydelig jeg, og jeg hadde ikke ønsket det en millimeter større!

Skrevet

Har hatt to forskjellige SVÆRE. Den ene var rundt 20 lang (vi målte..) og tykkelsen var sånn at han aldri hadde opplevd munnsex til han kom. Det gikk bra i slapp tilstand men med en gang den begynte å "vokse" så var det rett og slett umulig å få plass til den! Var også vondt i mange stillinger men ekstremt opphissende å se på!

Den andre var litt lenger men mye tynnere. Var vondt når han ble for ivrig og jeg opplevde ofte å blø under samleie. Ikke noe gøy det heller.

Men.. jeg må innrømme at jeg syns det er mye verre når det går andre veien..

Gjest Golden Girl
Skrevet

Kjæresten min er 20 cm (har jo tatt på'n en del ganger, og vet hvor langt fra fingerspissen og opp på armen den kommer, og da er det bare å måle håndflaten, he-he), og to ekser var også bortimot så. Og de har også vært de beste. Har prøvd to-tre stykker som er så små at jeg nesten ikke kjenner dem inne i meg. Skuffelse! Men de var ikke så flinke med forspill og annet heller, da...

Hm. Er det en tilfeldighet at alle de velutrustede har vært utenlandske, og alle nordmennene jeg har vært bortpå har vært kjempesmå???

:fnise:

Skrevet
Hm. Er det en tilfeldighet at alle de velutrustede har vært utenlandske, og alle nordmennene jeg har vært bortpå har vært kjempesmå???

:fnise:

akkurat det tror jeg nok er en tilfeldighet ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...