Gjest Hanne1971 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 På vei inn i et nytt forhold med en deilig mann gjør jeg opp status. Før ham (den siste er alltid den beste!) hukser jeg særlig to tidl elskere. En var normalt utrustet eller litt under, og utrolig god i senfa. Den andre var svært stor, omtrent 20cm og 18 i omkrets og også flink til det meste. Målene baserer seg på sammenligning med glidemiddelflasken som ble mye brukt den tiden. Han var både den største og beste elskeren jeg har hatt. Jeg ville ikke klart noe særlig større før det blir vondt. Noen som har hatt større (med godt utbytte)? Og please - kom ikke med slaskefitte-angrep eller at størrelsen ikke betyr noe!
Noli Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg pleier egentlig ikke, på noen som helst måte, å måle størrelsen på penis til de jeg har sex med.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 hei! eksen min var diger, aner ikke i cm, men over 20 må han ha vært. desidert den beste p**ken, men kjæresten min nå er flinkere med resten av meg
Gjest !!! Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Sambo er den aller beste og desutten den største. Måler ikke, men har godt øyemål! Tykk nok til at den fyller meg helt opp og når samtlige punkter og det er viktig for meg. Må si at en mann med stor kuk som han kan bruke er det aller beste.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Sambo er den aller beste og desutten den største. Måler ikke, men har godt øyemål! Tykk nok til at den fyller meg helt opp og når samtlige punkter og det er viktig for meg. Må si at en mann med stor kuk som han kan bruke er det aller beste. Signerer denne. Det viktigste er at han er GOD i senga. Oppfyller han dette kriteriet, så er det et kjempe pluss om han er velutstyrt!! Da får man jo både i pose og sekk, og det er DIGG!!!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Det var en mann som hadde så utrolig stor, den største jeg har vært borti, og det gjorde regelrett vondt. Andre har hatt større enn min nåværende som slettes ikke har liten, ganske normal vil jeg si, og han er den beste, til tross for de andre før med større.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Kombinasjonen stor og veldig hard hos min eks, var ikke morsomt! Vondt i de fleste stillinger, for at det skulle være godt for meg med penetrering måtte han ligge i visse posisjoner, og jeg måtte styre ham for at han ikke skulle komme for dypt. Vondt, vondt, vondt. Men vakker var den men dessverre for kjedelig i lengden - tar heller en mann med gjennomsnittlig penis, normalt hard, som heller er flink til andre ting...
Envy Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 tror jeg er litt bortskjemt, fordi rundt 20 er da ganske vanlig? største jeg har vært borti var vel ca 25, men det var ikke noe stas! var egentlig litt vondt. Støtter egentlig den at størrelse ikke har så veldig mye å si jeg..
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 tror jeg er litt bortskjemt, fordi rundt 20 er da ganske vanlig? største jeg har vært borti var vel ca 25, men det var ikke noe stas! var egentlig litt vondt. Støtter egentlig den at størrelse ikke har så veldig mye å si jeg.. 20 cm er rundt 90. prosentilnivå. Det vil si at ca 10 % av den mannlige befolkningen har en penis som er så stor eller større. Så jeg vil vel ikke si at det er spesielt vanlig, nei. 25 cm er rundt 98-99. prosentilnivå. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Penis_size
Gjest gjest jente33 Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 20 cm er rundt 90. prosentilnivå. Det vil si at ca 10 % av den mannlige befolkningen har en penis som er så stor eller større. Så jeg vil vel ikke si at det er spesielt vanlig, nei. 25 cm er rundt 98-99. prosentilnivå. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Penis_size sikkert riktig men slike menn finnes! 1 % er mange millioner på verdensbasis. jrg har møtt en som var........enormt svær og det var mer spennende enn godt. veldig opphissende å se på å leke med, men LITT vond både ved samleie og munn-sex. takke meg til en normal i hverdagen, men noen gang er det deilig å leve ut drømmer og fantasier. fint ikke alle er like (kvinner og menn)!
Envy Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 (endret) 20 cm er rundt 90. prosentilnivå. Det vil si at ca 10 % av den mannlige befolkningen har en penis som er så stor eller større. Så jeg vil vel ikke si at det er spesielt vanlig, nei. 25 cm er rundt 98-99. prosentilnivå. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Penis_size om du tror meg eller ei er jo opp til deg godt mulig jeg har hatt flaks lix, men jeg har da så vittelig ingen grunn til å juge om det på et forum :gjeiper: Endret 6. mars 2008 av Envy
Gjest Gjest_sofus_* Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Tror det blir mer og mer vanlig at damer ønsker stor pikk, bruktmarkedet av damer med unger blir jo bare større og større, og det skal tross alt litt mer til for å fylle opp disse damene som har barnefødsler bak seg!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Tror det blir mer og mer vanlig at damer ønsker stor pikk, bruktmarkedet av damer med unger blir jo bare større og større, og det skal tross alt litt mer til for å fylle opp disse damene som har barnefødsler bak seg! Det er bare en "TRØSTE" unskuldning menn pleier å henge fast med. Man kan faktisk like å bli fylt opp selv om man ikke har født, DET ER FAKTISK MULIG Men det mest pirrende med en stor en, er å se på den! Å se en stor pikk er pirrende og det setter fart på fantasiene, ivertfall mine;) Man drømmer seg lett bort, for i fantasiene er det DRIT GODT å bli knulla med en stor en. I praksis...?? Tja...noen liker det, andre synes det er ubehagelig. Men jeg tror at de fleste liker å titte på en ikke altfor liten tissefant, rent visuelt sett...
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 om du tror meg eller ei er jo opp til deg godt mulig jeg har hatt flaks lix, men jeg har da så vittelig ingen grunn til å juge om det på et forum :gjeiper: Jeg sa aldri at jeg tror du lyver; jeg svarte bare på påstanden din om at "20 cm er da ganske vanlig".
Gjest Bifil jente Skrevet 6. mars 2008 #15 Skrevet 6. mars 2008 Det er bare en "TRØSTE" unskuldning menn pleier å henge fast med. Man kan faktisk like å bli fylt opp selv om man ikke har født, DET ER FAKTISK MULIG Men det mest pirrende med en stor en, er å se på den! Å se en stor pikk er pirrende og det setter fart på fantasiene, ivertfall mine;) Man drømmer seg lett bort, for i fantasiene er det DRIT GODT å bli knulla med en stor en. I praksis...?? Tja...noen liker det, andre synes det er ubehagelig. Men jeg tror at de fleste liker å titte på en ikke altfor liten tissefant, rent visuelt sett... Jeg er helt enig med deg. Det er akkurat som at alle må være enig i at store pupper er finest å se på.
Gjest *smak* Skrevet 6. mars 2008 #16 Skrevet 6. mars 2008 Jeg er glad i hele menneske, og måler ikke penisen til min sambo. Jeg tar hele pakka med andre ord
Rosalind Skrevet 6. mars 2008 #17 Skrevet 6. mars 2008 Jeg er helt enig med deg. Det er akkurat som at alle må være enig i at store pupper er finest å se på. Jeg synes mindre pupper er penere å se på enn store. : ) 1
aline Skrevet 7. mars 2008 #19 Skrevet 7. mars 2008 den største var ikke den beste, det er ihvertfall sikkert. Den største var 21 lang og husker ikke bredden, men tykk også, det var bare vondt og jeg fikk fysiske rifter hver eneste gang vi hadde samleie, noe som tilsa at vi aldri kunne ha sex flere ganger på en dag og heller ikke hver dag. men jeg ER blant de som synes størrelsen teller, og visuellt liker jeg å SE en som er noe større en gjennomsnittet og gjerne med lite forhud slik at jeg ser mye og kjenner mye hardheten. den beste, er litt over gjennomsnittet men mindre en 20, lite forhud, skikkelig hard. Akkurat stor nok til å treffe overalt, også der flere jenter synes er vondt men som jeg liker, akkurat riktige proposjoner i forhold til hva jeg liker også, i forhold til størrelse på hodet og skaft i forhold til hverandre. Også var det det å gjøre det godt ellers, og også der er han best, så alt i ett gitt. Det aller største plusset med den, er at jeg synes den er så vanvittig deilig at jeg tror jeg konstant kunne hatt den i henda eller munnen, eller ihvertfall i øyesyn, både som stor og når den er liten.. jeg kan føle meg for sliten til å ha sex, ikke i humør eller hva som helst, så fort jeg får øye på den eller kjenner den under fingrene, så snur det på flekken og jeg blir både i knallhumør og klar.
Gjest Gjest_janne_* Skrevet 7. mars 2008 #20 Skrevet 7. mars 2008 Tror det blir mer og mer vanlig at damer ønsker stor pikk, bruktmarkedet av damer med unger blir jo bare større og større, og det skal tross alt litt mer til for å fylle opp disse damene som har barnefødsler bak seg! En dame blir ikke "vid" av en barnefødsel eller to! Men vi tør være mer ærlig om ønskene våre enn før. Det må dere tåle som oss som alltid har blitt vurdert utfra pupper og rumpe. Og ja, min beste elsker hadde faktisk en svær pikk. Jeg foretrekker dem store. Trenger ikke være kjempe lange men tykke og grove og med synlige blodårer. Yummie!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå