Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har farget håret et par ganger oppå hverandre, og nå kjennes håret mitt ut som hamp. Det er stritt og vil bare leve sitt eget liv. Jeg har halv-langt hår med krøller (normalt), men for å få håret mykt og glansfullt igjen må jeg gjøre noe. Jeg trenger krise-hjelp. Noen som har erfaring med noen produkter som kan gjøre underverker?????? Please?????
Essie_ Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har farget håret et par ganger oppå hverandre, og nå kjennes håret mitt ut som hamp. Det er stritt og vil bare leve sitt eget liv. Jeg har halv-langt hår med krøller (normalt), men for å få håret mykt og glansfullt igjen må jeg gjøre noe. Jeg trenger krise-hjelp. Noen som har erfaring med noen produkter som kan gjøre underverker?????? Please????? Denne bruker jeg selv. Syns den er kjempegod og kjøper den om og om igjen! Denne har jeg også hørt er veldig god.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 SP power mask. Men Redken exstreme deep fuel er en hårkur i poser som skal gjøre underverk for hår som er hamp. Håper håret ditt blir i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå