Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med selvbruning?

Jeg har prøvd Garnier summer body lotion på ene foten(for å se hvordan farga ble) og den ble bare svak brun, akkurat slik jeg vil ha, men kan man bruke den i ansiktet?:S

hva med andre produkter?har hørt at liquid bronze fra Clarins også er bra:) også en med aloe vera i...husker ikke hva den heter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker Nivea body Summer beauty. Den blir man gradvis mer og mer brun for hver gang man smører på. Jeg er veldig fornøyd med den :rosasmil:

Bruker den både på kropp og ansikt.

Skrevet
jeg bruker Nivea body Summer beauty. Den blir man gradvis mer og mer brun for hver gang man smører på. Jeg er veldig fornøyd med den :rosasmil:

Bruker den både på kropp og ansikt.

okei:)er litt redd for å bli skjoldete i ansiktet, men hvordan vasker man av seg fargen?er det tungvint?

Skrevet
okei:)er litt redd for å bli skjoldete i ansiktet, men hvordan vasker man av seg fargen?er det tungvint?

var jeg redd for og,men ikke fått noe skjolder,bare en frisk brunfarge :tommelsmil:

Vaske av seg fargen? den blir borte av seg selv etter noen dager,om du ikke smører på hver dag. Sånn du mente?

Skrevet
var jeg redd for og,men ikke fått noe skjolder,bare en frisk brunfarge :tommelsmil:

Vaske av seg fargen? den blir borte av seg selv etter noen dager,om du ikke smører på hver dag. Sånn du mente?

hehe jeg har null erfaring med slikt:P men mente at om jeg smurte HELE meg inn idag med den bodylotionen om det var vanskelig å få dusja den av seg imorgen om jeg synes det ble stygt?:P

Skrevet (endret)
hehe jeg har null erfaring med slikt:P men mente at om jeg smurte HELE meg inn idag med den bodylotionen om det var vanskelig å få dusja den av seg imorgen om jeg synes det ble stygt?:P

DEt vet jeg ikke,har ikke prøvd,siden jeg er fornøyd med den.

Du blir ikke mørkebrun og skjoldete sånn som man kan bli av selvbruningkremer,dette er jo en gradvis prosess,ser ikke så mye forskjell etter første smøring.

Prøv feks kun¨å smøre inn bena først,så ser du hvordan resultatet blir,før du tar hele kroppen.

Endret av schnuppa79
Skrevet
DEt vet jeg ikke,har ikke prøvd,siden jeg er fornøyd med den.

Du blir ikke mørkebrun og skjoldete sånn som man kan bli av selvbruningkremer,dette er jo en gradvis prosess,ser ikke så mye forskjell etter første smøring.

Prøv feks kun¨å smøre inn bena først,så ser du hvordan resultatet blir,før du tar hele kroppen.

vet du jeg skal prøve ikveld..skal dusje og skrubbe av døde hudceller(har hørt er lurt)først så skal jeg smøre meg inn etterpå over HELE kroppen, ble fint på foten så hehe..som du sier så blir det jo gradvis brun..jeg tar sjangsen, når du turte så må jeg og ture;)

Gjest Ingrid BN
Skrevet

Lurer på en ting angående de kremene fra Nivea og lignende produsenter.

Min erfaring med slike kremer er at man blir UTROLIG brun på huden mellom fingrene og noen ganger i håndflaten. Slike steder man opprinnelig ikke blir brun på altså.. :briller:

Hva er det jeg gjør feil her? For det blir jo merkelig om man skal stoppe med håndleddet også. Hehe..

Husker ikke hvilket merke det var, men det var en av de første som kom med denne typen selvbruning - i en gul flaske..

Man bør påføre denne kremen hver dag, ikke sant? Eller holder det også med annenhver dag?

Gjest Callo
Skrevet

Muttern anbefalte Dove Summer Glow Lotion (som man jo skal bli gradvis brun av), og jeg smurte på så tynt og fint jeg kunne. Fikk stygge skjolder lell. =/

Skrevet
vet du jeg skal prøve ikveld..skal dusje og skrubbe av døde hudceller(har hørt er lurt)først så skal jeg smøre meg inn etterpå over HELE kroppen, ble fint på foten så hehe..som du sier så blir det jo gradvis brun..jeg tar sjangsen, når du turte så må jeg og ture;)

jeg er veldig fornøyd iallefall!

lykke til,håper du blir brun og fin :tommelsmil:

Skrevet
jeg er veldig fornøyd iallefall!

lykke til,håper du blir brun og fin :tommelsmil:

ble lys fin farge(bare smurt meg inn en gang nå da..)ingen skjolder eller noe, men synes den lukter veldig selvbruning..skal gå å høre på parfymeriet om de har en som ikke lukter så ille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...