Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei! Jeg tok silikoninnlegg for litt mer enn en mnd siden.. går med en sportsbh i 75 d. Nå vil jeg begynne å gå med vanlige bh'er igjen, så jeg trenger litt hjelp fra dere Mine "gamle" bh'er er i str 75 c.. jeg har prøvd disse nå og da synes halve brystvorten.. dette betyr at cupen er for liten, ikkesant? Kjøpte en "mirakelbh" fra victorias secret og da bestilte jeg i str. 75 d.. tror dere det er mulig at den er for liten (sportsh'en min er jo i 75 d )?? Den "kryper" nemlilg opp på ryggen.. dessuten står den va en cm ut foran, dvs. det lille området mellom puppene er ikke inntil kroppen min (men selve cupen dekker brystvortene).. huff, utrolig dårlig forklart, men håper noen kan fortelle meg om jeg har valgt feil str. Åh, beklager det dumme sprøsmålet, men jeg håper noen vet og er villige til å svar meg
Arkana Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Det høres ut som du bruker for liten cup, men det beste er vel uansett å gå i en undertøysforetning og bli målt så får du den riktige størrelsen.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Kjære deg, gå innom en butikk du har lyst å handle i og prøv..... Ikke vanskeligere enn det, og der kan du faktisk få personlig hjelp.
Gjest gjest igjen Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 BH-er kan prøves i butikker, vet du? hehe, ja jeg er selvsagt klar over det, men jeg skal egentlig gå med sportsbh en liten stund til. dessuten har jeg dessverre ikke tid til å gå så mye i butikker ettersom jeg jobber umenneskelig mye hva skulle man gjort uten nettshopping, sier nå jeg..
California Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Det finnes ulike størrelseskalkulatorer på nettet du kan forsøke, men med det samme det er sagt vil jeg påstå at størrelsen varierer fra merke til merke også, og at det beste for deg vil være å gå innom Change, La Lina eller La Senza og få damene der til å måle deg og hjelpe deg. Særlig også når du har brukt så mye penger på puppene dine er det viktig å spandere på dem en god bh som motvirker den ekstra tyngdekraften. Når bh'en din slir opp på ryggen er den for løs i omkrets og gir ikke nok støtte. Eventuelt når du har funnet ut hvilken størrelse i hvilket merke som passer kan du kose deg med nettshopping, men første gangen ville jeg tatt meg tid til å dra innom en ordentlig butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå