Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er den så fantastisk som beskrivelsen eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker den i alle fall veldig godt - jeg liker den fordi det er greit å skrubbe ansiktet hver dag om jeg vil!

Andre skrubber anbefales å ikke bruke så ofte fordi de kan være litt for grove for daglig bruk (etter hva jeg har forstått).

Men har brukt denne i 3 år nå og kommer til å fortsette å bruke den - føler meg liksom ekstra ren etter å ha brukt denne!

Skrevet

Jeg synes oxo den er bra.Jeg fikk den for 2 dager siden,brukt den 2 ganger.Og den ser så langt til å gi gode resultatet.Verdt pengene :)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd den , men har veldig lyst til å prøve den ! Bruker man den etter rens hver dag ? Er den bra for uren hud ? Må man bruke andre Dermalogica produkter for å bruke den ? Og må man peele hver dag eller gjør det ingenting om man dropper en dag?

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg har brukt den, og er fornøyd. :) Nei, du MÅ ikke bruke den hver dag. Det gjør ingenting om du glemmer det. Men du KAN. Det kan man ikke med de fleste andre peelinger. Du må ikke bruke andre dermalogica produkter, om du ikke ønsker det.

Skrevet

Jeg bruker også den.Synes den er kjempegod.Huden føles veldig ren og frisk etterpå.bruker den ikke hver dag jeg heller,men man kan om man vil som sagt.

sverger forøvrig til Dermalogica sin hudpleieserie generelt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...