Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring, men ville bare ha denne med i egne innlegg slik at jeg kanskje kan kjøpe den og ikke bare sikle dersom mange mener den er bra. :fnise:

Skrevet

Jeg kjøpte denne for ca 1 mnd siden, og er så langt VELDIG fornøyd.

Det er jo mer eller mindre en N95 (den nye versjonen) i en annen innpakning. GPSen og kartene har jeg brukt veldig lite, så det har jeg ingen erfaring med.

På fler tester jeg leste (er vel en på Din Side også), ble det nevnt at knappene var ganske små, men det har ikke plaget meg.

Kameraet er meget godt, og mobilen er lett å betjene, reagerer raskt og er generelt over veldig god. Syns lyden noen ganger kan være litt rar om jeg ringer noen, og det har jeg ikke helt funnet ut av, men ellers er det ingenting jeg kan sette fingeren på som jeg er misfornøyd med.

Gjest Gjest
Skrevet

Ville vente til N96 kommer ut. Det er en del feil og mangler med N82.

Skrevet

Kan du utdype hvilke mangler det er snakk om?

Gjest Gjest
Skrevet

Er en del ting faktisk! Selve tlf har noen "gliper" på sidene som gjør at den utsatt for fukt. Den tåler lite støt. En del klager på "plastikkvalitet". Det skal lite til før skjermen blir ødelagt. GPS'n er det så som så med. Ikke alltid like nøyaktig. Den er heller ikke et fullgodt alternativ til de tradisjonelle GPS modulene. Ellers er det en god del software irritasjonsmomenter der den gjør ting den ikke skal.

Hadde denne i en periode men sendte den i retur. Og spør du meg er den langt i fra verdt de 5000 den koster hos el-kjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...