Gjest Borghild Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 (endret) Funker dette? Går det an å bruke på kjøkkenbenk og bord? Kattene mine vet så godt at de ikke får lov å gå der, men likevel går de der når vi har lagt oss og er på jobb. Frekke dyr! Endret 6. mars 2008 av Borghild
Dult Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 D virker på en del katter, men ikke alle. D må vel bare prøves.
Gjest Tnita Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Hva heter den sprayen? Er det mulig å kjøpe online?
Dizzy Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Vi har kjøpt en i dyrebutikk som heter "Get off", og den funker utendørs i alle fall. Vi har hunnkatt, og det er et par hannkatter som har skvettet litt rundt ytterdøren og etter at vi sprayet Get off på og rundt døren har vi blitt kvitt det problemet i alle fall. Har ikke prøvd den innendørs...men kanskje andre har?
Gjest Tnita Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Er det ikke noe som heter cataway eller noe sånt? Min løper oppå kjøkkenbenker og spisebord selv om hun vet hun ikke får lov til det. Har prøvd å spraye henne med vann (fra tips fra her) men hun bryr seg lite.
Loevinna Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har prøvd den som heter "fy-spray", men her i huset funker ikke den. Har to pusefrøkener.
Noldus Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har også prøvd en av disse, husker ikke hva den heter, men den selges i alle dyrebutikker vertfall... Problemet med den er at den lukter helt grusomt når det spraies... Kattene hater den med en gang det er sprayet, men det går ikke lenge før de er på bordet igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå