Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Lurer på hvor mye frakten er ved bestilling fra denne siden? (Finner det ikke noe sted..)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hannemor_*
Skrevet
Hei!

Lurer på hvor mye frakten er ved bestilling fra denne siden? (Finner det ikke noe sted..)

Har sendt en mail til dem og spurt om dette... Mener svaret jeg fikk var at frakten blir beregnet når man kommer til "checkout". Så da er det vel bare å gjøre klar en bestiling og se hva frakten blir før man velger "Pay"...

Skrevet

Ingen som har bestilt fra denne siden? I allverden, det er jo så rimelig... Er det no' muffins med den siden, kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet
Ingen som har bestilt fra denne siden? I allverden, det er jo så rimelig... Er det no' muffins med den siden, kanskje?

Hei, jeg har bestilt der 3-4 ganger, da har jeg bestilt id mineral, og koster, veldig billig ja. Jeg har ikke merket noe muffins med dem, fikk det raskt i posten og fornøyd med produktet, det var helt likt det man kjøper i hudpleiesalonger her til lands.

Gjest Borghild
Skrevet
Hei, jeg har bestilt der 3-4 ganger, da har jeg bestilt id mineral, og koster, veldig billig ja. Jeg har ikke merket noe muffins med dem, fikk det raskt i posten og fornøyd med produktet, det var helt likt det man kjøper i hudpleiesalonger her til lands.

Det heter muffens, ikke muffins. Muffins er noe godt man spiser.

Gjest Gjest
Skrevet
Det heter muffens, ikke muffins. Muffins er noe godt man spiser.

Ja det er nok riktig som du sier, da jeg svarte så jeg hun hadde skrevet muffins så da gjorde jeg det og:)

Skrevet (endret)

Frakten er ikke så verst heller virker det som. Har bare latt som om jeg skulle kjøpe en 9g beholder med foundation ved å gå til "checkout". Synes å huske at frakten ble beregnet til ca 20kr. Kommer nok til å bestille herfra når jeg går tom. Det er stor forskjell på 398 (som jeg pleier å betale) og 145 + 20 i frakt :jepp:

Endret av Anemsi
Skrevet

what?? Dette må sjekkes nærmere ut :hakeslepp:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei:)

Bestilte to øyeskygger derfra for nøyaktig 10 dager siden.. Og nå sitter jeg med de i lanken. Jaggu var de pene også:)

69 kr stykk og skarve 20 kr i shipping.

Også fikk jeg en sånn liten rabatt også, men den ser jeg er posta ovenfor her.

Ja, da er det ikke no' å lure på hvor en skal handle I.D. hen i allefall;) Trur jaggu jeg får bestille en ny fundation nå som jeg er i siget. Hehe.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestilte på mandag, og venter på lengsel på foundation. Bestilte børste hos SN, for der er det gratis frakt.

Jeg måtte bestille det to tingene i to omganger, ellers hadde det blitt mer enn 200 kr. Og da ble det billigere å bestille børsten på SN.

Nett-handel er kjempe-kjekt. :goodbye::goodbye::goodbye:

Skrevet

Ser ut som Limebeauty opererer med samme priser som bareescentuals.com. (Men vet ikke om de leverer til Norge eller hva frakten ligger på.)

Så det er vel ikke det at ID på Limebeauty er billig, men heller at ID er dyrt i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...