Gå til innhold

Ujevne tenner!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har så ujevne tenner at nå viljeg få gjort noe med det.

Tenker da på kroner for å rette på sakene.

Men det er jo så inni helv....dyrt!

Er det noen her som benytter/har benyttet seg av tannlegehøgskolen?

I så tilfellet? Ble resultatet bra? Er de flinke? Og prisen...mye billigere enn vanlig tannlege?

Vet at en eneste krone vanligvis koster i overkant av 4000,- Blir dyrt det når det dreier seg om mer enn 1 tann. :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

På Odontologen I bergen får du iallefall utført dette rimeliger enn hos vanlig tannlege.

Det tar jo en smuuule med tid da i og med at det er studenter som gjør arbeidet.

Skrevet

er ikke ujevne tenner litt sjarmerende?

eller kanskje mystisk og vamyrskremmende dersom de er paa rette steder?

Skrevet

Er ikke regulering et bedre alternativ? Jeg hadde regulering på tennene i voksen alder og det gikk helt greit.

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg har nettopp tatt av tannregulering og jeg er 21... Det finnes veldig mange typer på markedet nå, noen av de er mer eller mindre usynlige. Men det kan jo være svært kostbart og det er tidkrevende, for ikke å glemme smertefullt... Men dersom tannstillingen din er "alvorlig" (iflg din tannlege) kan du få refundert noe fra trygdekontoret. Jeg fikk refundert 75%, så da ble ikke totalen så værst........ Dessuten synes jeg ABSOLUTT det var verdt det...

Gjest ButtHead
Skrevet

Det kan hende at en såkalt gom kan klare å rette de opp litt.

En slik gom må du til en reguleringstannlege for å få i tilfelle, for han må ta avstøp av tennene dine. Kan jo være verdt en forsøk :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...