Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei! Jeg skulle hatt mensen natt til i går. Kan jo si det er et bra tegn at den ikke har dukka opp, men jeg tester ikke positivt heller.. Er det fortsatt håp om to blå eller skulle jeg ha testa positivt den dagen mensen skulle begynt isåfall? Jeg hadde noe som minte om festeblødning for ei uke siden og så ganske lyst på det, kan det være at jeg klarer å utsette syklusen min selv fordi jeg så gjerne vil være gravid? Takk
theamoren Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 er fortsatt håp.. er vist folk som ikke tester positiv før en uke etter mensdagen... ELLER så kan det være du utsetter mensen ja... vi håper på det beste! lykke til!
Concertina Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Som sagt over så er det noen som ikke tester positivt før en uke etter IKM, så så lenge mensen ikke er kommet så er det et lite håp... men eneste måten du kan utsette mensen pga stress etc er dersom EL var forsinket av samme årsak (lutealfasen, tiden mellom EL og mens, er alltid den samme, +-1 dag).
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Tusen takk for svar! Godt å høre at jeg ikke driver og forskyver mensen nå iallefall da.. Blir bare spennende å se.. Akkurat som ikke jeg er utolmodig nok som det er
pleiepike Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Tusen takk for svar! Godt å høre at jeg ikke driver og forskyver mensen nå iallefall da.. Blir bare spennende å se.. Akkurat som ikke jeg er utolmodig nok som det er Hehe.. Får håpe ikke TR kommer på besøk og at to blåe streker vises på testen etter hvert Krysser fingrene for det!!!
Gjest StoreSky Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Ah! Så det er ikke mensen som blir utsatt ved stress, men eggløsningen??? Trodde omvendt jeg....
Concertina Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Ah! Så det er ikke mensen som blir utsatt ved stress, men eggløsningen??? Trodde omvendt jeg.... EL kan bli forskyvet ved stress ja, men siden perioden mellom EL og mens (lutealfasen) er mer eller mindre konstant så vil ikke stress påvirke når mensen kommer Anbefaler pernille.info dersom man ønsker å lære mer om hvordan kroppen fungerer, jeg har i hvertfall fått meg en aha-opplevelse eller to etter at jeg begynte å tempe og lese der
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 For en fin side! Jeg har fortsatt hverken fått besøk av tante rød eller positiv test Finnes det noen "regel" på hvordan utfloden er når man er gravid? Varierer mellom helt tynt/litt slimaktig og noen ganger hvitt tykt her om dagen.. Kan jo være at det jeg håper var en festeblødning faktisk var EL selv om jeg aldri har sett blod i forbindelse med EL før.. Blir SPRØ av det her!!! Vil så gjerne bare teste positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå