Veslejenta Skrevet 4. mai 2003 #1 Del Skrevet 4. mai 2003 http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/05/04/367923.html :evil: At det er mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 4. mai 2003 #2 Del Skrevet 4. mai 2003 :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 4. mai 2003 #3 Del Skrevet 4. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 4. mai 2003 #4 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg blir kvalm av slike "mennesker" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mai 2003 #5 Del Skrevet 4. mai 2003 dø sa jeg og de døde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. mai 2003 #6 Del Skrevet 4. mai 2003 Denne tråden bestemte jeg meg for ikke å lese... Så hvorfor i h....... leste jeg den da? :evil: Nøyaktig hvor mangelfullt utviklede sjelsevner er det mulig å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. mai 2003 #7 Del Skrevet 4. mai 2003 Tyskere er knål i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tutta fra Calcutta Skrevet 4. mai 2003 #8 Del Skrevet 4. mai 2003 Blir så sinna. Har egentlig ikke ord. :evil: Tutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 4. mai 2003 #9 Del Skrevet 4. mai 2003 Blir sint, :evil: og veldig lei meg når jeg leser sånt... Hvordan er det mulig å få seg til å gjøre noe slikt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 4. mai 2003 #10 Del Skrevet 4. mai 2003 er det mulig aa vaere saa slem???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. mai 2003 #11 Del Skrevet 4. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. mai 2003 #12 Del Skrevet 4. mai 2003 Det finnes alt for mange syke mennesker i denne verden. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 4. mai 2003 #13 Del Skrevet 4. mai 2003 ..... og det verste er den patetiske straffen de får, dersom de i det hele tatt FÅR straff. vet iallefall hva JEG ville gjort med dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 4. mai 2003 #14 Del Skrevet 4. mai 2003 Man er lite utrustet i toppetasjen når man gjør slike ting. Disse må jo være syke?!?!?!!!! Som hundeeier og oppdretter, så er slike ting noe av det jeg frykter aller mest. At noen av mine solgte valper skal oppleve noe lignende. Var jo en lignende episode for et par år siden her i landet også. Tror det var en Amstaff eller Pittbull valp, som ble puttet i en striesekk, og brukt som fotball. Denne ble ikke drept, men tanken bak denne behandlingen var å herde valpen, for kommende hundekamper. Heldigvis så endte denne valpen opp hos snille folk. Heldigvis så har jeg til nå hatt verdens beste valpekjøpere...men siden min rase er Rottweiler, så er alltid tanken der............ hva om jeg feilvurderer noen ?? Denne rasen brukes av endel mennesker som "penisforlengere" og når jeg leser historier som om den tyske valpen, ja da er jeg fristet til og ta med min "lille" søte og snille Rottishanne på 57 kg og bruke ham som "penisforkorter" :evil: Får virkelig håpe politiet får tak i dem, og gi dem straff deretter. Stakkars dame, som bare måtte stå og se på hundens sin bli sparket til døde. Jeg orker ikke engang å prøve og tenke meg følelsen. Trist Cita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 5. mai 2003 #15 Del Skrevet 5. mai 2003 Tyskere er knål i hodet. Det er ikke bare tyskere nei!! Dette har skjedd i norge også! Bortsett fra at valpen ikke døde der og da, men måtte avlives. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. mai 2003 #16 Del Skrevet 5. mai 2003 Det er i slike tilfeller jeg skulle ønske man hadde en hundelov som gikk begge veier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 5. mai 2003 #17 Del Skrevet 5. mai 2003 Det er i slike tilfeller jeg skulle ønske man hadde en hundelov som gikk begge veier... Her er jeg så enig at, bra sagt!!! Men det blir vel ikke gjort noe med det :sinna: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 6. mai 2003 #18 Del Skrevet 6. mai 2003 Var jo en lignende episode for et par år siden her i landet også. Tror det var en Amstaff eller Pittbull valp, som ble puttet i en striesekk, og brukt som fotball. Denne ble ikke drept, men tanken bak denne behandlingen var å herde valpen, for kommende hundekamper. Heldigvis så endte denne valpen opp hos snille folk. Denne valpen ble avlivet (som xeyes skriver). En venn av meg ville ta til seg hunden, men den hadde fått så store psykiske skader at det ikke var mulig. Stakkars-stakkars liten... :cry: blir så sinna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 6. mai 2003 #19 Del Skrevet 6. mai 2003 Kanskje stygt å si, men det var kanskje til det beste for den lille valpen... Tror det er lettere å ødelegge en valp's psyke enn å bygge den opp. Og med tanke på hva denne lille krabaten måtte gjennomgå, så var nok avlivning en rett avgjørelse. Bra at noen følger bedre med enn meg! Trodde det gikk bra med den til slutt jeg. Men men, uansett godt å høre at det var folk som var villige til å ta vare på ham, dersom det hadde vært mulig da. Hva i allverden skjer oppe i hodet på folk som får seg til å misshandle/plage og/eller drepe dyr på denne måten ?? Cita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 6. mai 2003 #20 Del Skrevet 6. mai 2003 hvilke foreldre har de hjemme??? Jeg blir steik forbanna på sånt. :x :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå